Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Newbie hier, ik heb, vanaf de introductie, met een glimlach op mijn gezicht zitten lezen. Ben het overal mee eens en wat tof dat je daar tijd voor genomen hebt!
Leuk artikel! Zo word je dus een awesome JDer. Ben zelf meer een kort maar krachtig persoon maar ik snap het tikkeltje ironie (naar mijn smaak iets meer dan een tikkeltje.. no offense)
Nu moet ik zeggen, je hebt je best gedaan en je tijd genomen om er een flinke artikel over te schrijven, wat ik deels gelezen heb.
Toch adviseer ik de iets luiere lezer om gewoon even de forum regels door te lezen.
cheers!
ps. de kweek verslag advies is grandioos
Ben je op je pik getrapt? Mooi. Dan heb je goed gelezen.
Nee ik ben niet op m'n "pik" getrapt, want je hebt gewoon 100000% gelijk!
En zoals al eerder vernoemd zou dit bericht in de welkoms mail "moeten" staan.
Omdat ik zo suf was dat ik de titel van het bericht in de eerste 6 instanties niet had begrepen, domweg 6x over het .nl heen gelezen en dacht, als ik iets kan is het een jointje draaien, dus deze hoef ik niet te lezen. (kopstootsmilie)
Ben blij dat m'n nieuwsgierigheid het toch weer heeft gewonnen en ik eindelijk dit topic heb gevonden!
Hartelijk bedankt voor de heldere uitleg! dit heeft me echt geholpen mbt de verwachtingen en hoe het hier reilt en zeilt.
Ach..zijn de dames weer ongesteld ?
Nahja, je moet maar denken laat ze er nog maar even van genieten zolang het nog duurt eh..
Als ze straks in de overgang zijn wordt het nog erger
Ik zal je eerlijk zijn ik vind het best moeilijk om een awesome jointjedraaien.nl te zijn maar doe me best om het te zijn
mocht ik het echt te bont maken mag je me er best Op wijzen dan blijft het voor iedereen leuk
gr bas haze
Doe ik ook zeker wel Dankje doet me goed vind het ook een erg chille site hoop dat q en de rest van de toezicht houders dat zo kunnen houden petje af voor ze
Comment