Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Goed (lang) verhaal LR2🖒....ik lees het nu pas. Nou zit ik er nog niet zo lang bij. Ik denk dat de meesten kleine ergenissen ondervinden door de nieuwkomers die simpelweg niet weten hoe zo'n forum werkt. En dat er weer eens een vraag wordt gesteld waarom iemand z'n bladeren geel worden....tja, dat is nog nooit eerder gesteld😥. Ik wist ook niet op begin hoe zo'n zoekfunctie werkt en in welke subforum ik moest zijn enz enz. Ik was niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste zijn. Maar wat Stemma zei, dat er ook nog mensen zijn die na al de moeite ook nog pissig gaan doen en er geen bedankje vanaf kan! Beetje Jammer....
Jullie doen goed werk🖒
Na bijna 2 maand lidmaatschap op JD heb ik toch even de tijd genomen om deze tekst te lezen. Duidelijk geschreven, logische aandachtspunten.
Als iedereen zich hier aan zou kunnen houden, dan waren we weeral een stapje dichter bij een ideale (digitale) wereld
Skon stukske tekst. Ik heb tijdens mijn eerste kweekje veel gegoogled en filmpjes gekeken. De vele technieken en trucjes om meer oogst te krijgen (Laat staan de middeltjes) zijn verleidelijk, maar achteraf ben ik een beetje verdwaald geraakt. Je komt veel meningen tegen van ervaren kwekers, waardoor je altijd wel ergens goedkeuring kunt vinden voor jouw volgende (master)plan. Qua voeding heb ik me gedragen, maar het snoei en knipwerk was echt van kinderachtig niveau. Nu mijn tweede ronde staat de draaien, probeer ik het vinden van informatie en stellen van vragen dan ook te beperken tot enkele plekken. En niet om om JointjeDraaien's ass te likken, maar dit blijft toch mijn go-to site.
Jointjedraaiens ass likken is anders rendabeler dan 24/7 drie peren branden..
:bukakke:
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Duidelijk Bedankt voor de informatie.
ben een ervaren rookster maar een kweek doe ik nu voor het eerst.
deze dame leest erg veel maar snapt niet alles hoor dus zal vast wel komen met vragen ☺️
Comment