Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Top man !! Had ik nodig denk ik want ik ben al een keer goed op men vingers getik voor het overnemen van iemands topic en was echt niet de bedoeling.
Maar naar teruglezen van deze uitleg en dat topic ga ik als nieuwe hier op het forum eens beter
lette op wat ik doe
bedank ik zal er veel aan gaan hebben!!
Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Ok, ok, ik hou m'n mond al....
Hihi nee grapje! Heel handig om te lezen en fijn om te zien dat iedereen het hier overzichtelijk wil houden.
Ik ga m'n best doen om iedereen tevreden te houden.
En m'n baby dus vooral niet te veel aandacht geven...
Heel lastig hoor....
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?
Ben een ervaren forum gebruiker , doch net nieuw hier ; bondig en goed geschreven tekst (incl. voorbeelden) .
In tegenstelling tot de meeste andere fora waar een" bump "niet wordt gewaardeerd, vind ook ik het propageren van "bumping " een goed idee , de logica klopt .
Ik zal ook mijn vragen gaan stellen en zal pogen deze tekst in mijn achterhoofd te houden.
Comment