Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
En als je stopt met het forum, laat het even weten in je topic.......
Oorspronkelijk geplaatst door bluemysticautoView Post
Als ge ooit met de verkiezingen meedoet LR2, ik stem op u !
Of ik koop je volgend boek !! haha
Moet je echt doen,(als je het nog niet probeert hebt) geweldige schrijfstijl.
Thanks for the awesomeness [emoji14]
Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Dat gevoel, die drang, tot bijna neurotisch, die heb ik ook. Maar soms is het gewoon genoeg geweest, en dan is de praktijk de beste leerweg. Laat ze maar 5 weken te vroeg oogsten. Dan kunnen we wel weer reageren op het vragentopic 'waarom smaakt mijn wiet naar hooi?' met een simpel antwoord: omdat je te lui was om twee woorden te googlen.
Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
Hartstikke bedankt voor deze openingspost LR2, eerste bericht wat ik op dit Forum heb gelezen. Deze heeft mij meteen besloten te laten aanmelden op dit forum! Lijkt me een heel leerzaam forum waar ik als Beginner zeer veel aan heb! Wat mij vooral aansprak is dat je het had over dat het niet gaat hier om "snel snel snel en oogsten" maar dat het gaat om de plant.. en daarvoor wil ik ook een gewaagde stap maken en beginnen aan de wiet-plant, voor de plant, voor de ervaring.
Comment