Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanks man ! Even een algemene vraag: ik heb mijn plantjes dus vrolijk buiten staan 24u per dag. Maar t regent nogal de laatste dagen, nu zit ik met allemaal dure voeding en beginnen me planten te bloeien, maar eiglk hebben me planten dus vanmacht al water gehad .. moet ik dan alsnog gewoon water met voeding bijgeven of beter een nachtje onder een afdak zetten en daarna water geven ?
Thanks man ! Even een algemene vraag: ik heb mijn plantjes dus vrolijk buiten staan 24u per dag. Maar t regent nogal de laatste dagen, nu zit ik met allemaal dure voeding en beginnen me planten te bloeien, maar eiglk hebben me planten dus vanmacht al water gehad .. moet ik dan alsnog gewoon water met voeding bijgeven of beter een nachtje onder een afdak zetten en daarna water geven ?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk
als je pot vol geregend is kan je niet meer wateren met voeding dan verzuip je ze dus zorg dat je pot niet volregend!
N.B. denk niet dat je gaas slakken tegenhoud ghaahahahaha. of het moeten al van deze exemplaren zijn
Haha gaat goed man. Ik heb nog niet 1 slak gehad. Ze gaan allemaal me perIk boom in . Plantjes gaan lekker de laatste dagen. Is indd een probleem. Probeer ze nu met zware regenval droog te zetten als k thuis ben
Hmm thanks voor t meedenken mannen . Zal ns proberen een foto te maken maar wordt lastig denk k .. is er nog iets aan te doen of gewoon laten voor wat het is?
Nou mannen . Ze gaan echt lekker .. te lekker haha ! Maar nu maak ik me wel zorgen want volgens mij moet ik gaan knippen en ze bloeien pas een week of 5 !!
Comment