Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek AF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek AF

Sup!

Ik heb wat fotootjes kunnen nemen van de trichomes van m'n AF northernlight, na ettelijke pogingen en inzoomen, inzoomen,..
    mijn gevoel zegt nog wel een kleine paar weken
    Best i could do trichomes.jpg

MVG! Droned ^^
    Last edited by Droned; 7 July 2015, 21:15.
    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

Comment

northernlight af:

ontkiemt 13-4-2015 WP_20150413_004.jpg
      +- datum van voortekens bloei 6-6-2015WP_20150606_005.jpg
      tot nu de dag van vandaag 10-07-2015 P1010520.jpg

MVG Droned.
      Last edited by Droned; 10 July 2015, 21:21.

Comment

Hallo,

Zeer er zeer mooi uit.
        Hier plaats ik mijn stoeltje neer.
        suc6 nog ermee.

Mvg V.N.
        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

thx m8! komt wel goe

Mvg Droned.

Comment

de northernlight haar einde komt in zicht, vanaf 13/07 exact 3 maanden oud.. we had good times :')
            random foto's van de verschillende toppen 12/07: WP_20150712_004.jpgWP_20150712_003.jpgWP_20150712_005.jpgWP_20150712_006.jpgWP_20150712_007.jpgWP_20150712_008.jpgWP_20150712_009.jpg
            foto trichomen v d hoofdtop: P1010537 (2)_edited.jpg
            de middelste kleine topjes lijken nog week/weken verwijderd te zijn van rijpheid: WP_20150712_010.jpg ik had ze misschien beter ertussenuit gehaald in het begin v d bloei
            raad en advies is altijd welkom i.v.m. oogsten!

Mvg Droned

Comment

Heel mooi verslag met goede foto's, keep on the good work! ik blijf het volgen

Comment

Thx m8! ^^

Mvg Droned

Comment

Jaja,, paar weken later nu...

Ze zien er echt wel mooi uit!!
                  En volgens mij zijn u trichomen al voor een stuk amber wat goed is,, alleen moet ge nog een paar weken laten bloeien volgens mij..

Denk da je nog teveel witte haartjes hebt,, en dan vooral de middelste kleine topjes zoals ge zeii!, die bovenaan gaan iets minder lang moeten rijpen nog zowiezo.. die zijn bena volledig klaar naar mijn mening..

Ge kunt ook gefaseerd oogsten anders he.. But hey! Keep up the nice work

Critical..

Comment

iig al ne dikke merci!

indd, ik had graag ook nog wa geduld uitgeoefend, maar helaas pindakaas heb ik toprot gesignaleerd op de northernlight haar hoofdtop.
                    ze staat sinds deze ochtend in de duisternis, voor een 2 a 3 dagen, dan wou ik indd eerst de rijpe toppen oogsten.
                    had er wat over opgezocht over of het kwaad kan om ze dan na die duisternis terug in de zon te zetten, but seems to be no problem.
                    foto van gisterenmorgen 16/07: WP_20150716_003.jpg

S'avonds kwam ik thuis van m'n werk en een heel gedeelte was serieus geinfecteerd.. zo steriel en voorzichtig mogelijk het rotte gedeelte verwijderd en heel de nacht een ventilator richting het gapend gat.
                    deze ochtend en 5 min geleden nix verspreiding meer. (hoop ik )
                    WP_20150717_009.jpg

De rest van de dames kunnen ff profiteren van extra plaats

Mvg Droned

Comment

zo, voorbije nacht heb ik het grootste deel van m'n northernlight geoogst, wat grammen kwijt aan toprot.
                      misschien nog net iets te vroeg volgens sommige, maarja het is en blijft m'n eerste keer en het moest er ooit maar is van komen eh :p
                      op elke top waren er amber-kleurige trichomes, dus komt wel goed
                      Ik hoop dat ik ze wat goed heb geknipt, vriendin heeft geholpen
                      WP_20150719_003.jpg

de rest mag nog wat van het zonnetje genieten
                      WP_20150718_009.jpg
                      Last edited by Droned; 19 July 2015, 11:34. Reden: foto's met krant erop verwijderd..

Comment

Ah joh, beter een vroege oogst dan geen oogst!
                        Succes met het drogen en curen, hopelijk kun je de rot er uit houden!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dat is wel een hele hoge opbrengst voor een autoflower toch? ziet er veel belovend uit hoor! Je planten hebben vast de hele dagen vol in de zon gestaan of niet?
                          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

op de langste dag v h jaar was dat +- van 10u00 tot 20u zon.
                            buiten die hittegolf hebben ze altijd in een serre/veranda gestaan, met voldoende verluchting.
                            nadeel is wel dat de stengels niet erg dik worden :p als resultaat dat de boel doorhangt WP_20150719_010.jpg
                            dan krijgt gelijk het midden meer licht

grtjs!

Comment

bamboe stokjes gebruiken volgende keer, de 'stengels' aan je bladeren zijn ook erg lang. Zal wel aan de soort liggen. Volgend jaar ook maar eens Northern Lights autoflower proberen
                              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

ff update.

De rest van de te verder te rijpen northernlight: WP_20150720_002.jpg

White widow auto 1: WP_20150719_010.jpgWP_20150720_010.jpg

WWA 2: WP_20150720_003.jpgWP_20150720_009.jpg en de dikke rups die erop zat.. WP_20150720_011.jpgWP_20150720_012.jpg die mag met de vogeltjes buiten spelen

last but not least (maar wel de kleinste) WWA 3: WP_20150720_004.jpgWP_20150720_007.jpg

Ze krijgen nog allemaal tomaten voeding, uitzondering hete dagen.
                                op wat zuigplekjes van die rotvliegen en wat uitgedroogde puntjes na, doen ze het naar mijn zeggen goed.
                                +- allemaal 14 weken sinds ontkieming.

Grtjs!!!

Comment

Bezig...
                                X