Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag Frisian Duck
Collapse
X
-
Re: Kweekverslag Frisian Duck
Dag Jay! Ze hebben allebei evenveel zon gehad, vorig jaar had ik met northern lights hetzelfde voor, ik denk dat het aan de pot ligt. (de ene was klein en breed, de andere hoog & smal).
Zondag heb ik de Serious Happiness geoogst, Maandagavond/nacht de Frisian Duck B, en dan dinsdagavond Frisian Duck A, die mocht het langst buiten staan aangezien ik daarvan het minst verwacht.
Doordat ik de planten de laatste week buiten in de koude gezet heb, heb ik gemerkt dat de haartjes rapper bruin werden, de bladeren mooi verkleuren. Beetje gelijkaardig aan Lavender. En de trichomen werden ook amber. Maar toch zijn ze merendeel milky.
Voila, nog een foto van de 'droogdoos'. 3 verdiepingen, in elk verdiep 3 lijntjes dus ik hoop op een mooie opbrengst eens het volledig droog is. 10 november hopelijk
Drogen.jpgI never worry about the future, it comes soon enough anyway.
- Albert Einstein
Comment
-
Re: Kweekverslag Frisian Duck
Ja maar wat voor zicht gaat dat zijn als ik een deur volledig toeplak me ducktape? Ik heb een neutralizer gekocht maar tot nu toe laat dat ding me in de steek :/. Ik zou de deur willen 'dichtmaken'. Er moet toch een manier zijn!? :p deze namiddag heb ik even tijd en zal ik eens uitzoeken hoe en wat ik precies kan doen!I never worry about the future, it comes soon enough anyway.
- Albert Einstein
Comment
Comment