Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aanbevolen kweekverslagen..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

aanbevolen kweekverslagen..

Korting op 420shop
    Hey mensen!

Weet niet zeker of het hier hoort. Maar...

Ik ben iemand die persoonlijk uren kweek verslagen kan lezen. Maar wat ik dan zo klote vind is dat ze dan niet af gemaakt worden. En ik dus voor niks heb zitten te lezen.

Ken jij een leuke kweekverslag? Heb je een leuke kweek verslag? Binnen, buiten, guerilla, micro, whatever. Post het hier!

Have a nice day

Re: aanbevolen kweekverslagen..

https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/31943-Shivaman-s-Amnesia-scrogg-je

Hier 1 die af is .. klein (foto-) verslagje met scrogg en beetje dieven, klieven.. have fun !
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

Verslagen van lr2 zijn erg leerzaam ook de uitleg van buitenkweek is erg handig.
      Dit topic ook even goed doorlezen als ik jou was:
      Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je

Succes!

Comment

Ook uit een niet afgemaakt kweekverslag kun je informatie halen.
        Maar een afgemaakt kweekverslag geeft wel een totaal plaatje.

Tip, ga gelijk naar de laatste pagina dan zie je gauw genoeg of het verslag is afgemaakt
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik kan je alle verslagen van Monty, QnQ, Krasi, Wietefras en mezelf aanraden. Die van HJM ook trouwens. Op wietforum.nl lees ik graag die van Djbroertje, foolonthehill en macerror.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hoe en die van mij niet tis weer schoon

Comment

En die van soulrebel natuurlijk!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Als je wilt weten hoe het niet moet ja
                maar idd wel heel veel nuttige informatie te vinden bij bovenstaande topicstarters

Comment

De beste binnen kweekverslagen.
                  De beste buiten kweekverslagen.
                  De beste guerilla kweekverslagen.

Inderdaad, een verslag hoeft natuurlijk niet af te wezen om waardevolle informatie te bevatten.
                  Er is ook niet een punt dat je zegt, lees deze verslagen en je weet alles.
                  Je weet nooit alles, ik zie af en toe ook nieuwe dingen, en niet alleen van ervaren kwekers.

Als je een verslag goed vind, kun je het een waardering geven.
                  Rechts bovenaan zie je een tabje "geef waardering".
                  In de lijst van kweekverslagen zie je dan een aantal sterren bij het topic staan.

Soms als er iets mis gaat, of als het bijna oogsttijd is stopt het verslag abrupt.
                  Omdat het mislukt is, of omdat men de halve dag st0ned op de bank zit denk ik dan ..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Misschien is het een idee om bijvoorbeeld bij de buitenkweek een topic te maken per jaar met afgeronde verslagen en deze sticky te maken?
                    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Bezig...
                    X