Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medium mengen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Medium mengen

Korting op 420shop
    Beste forumgenoten,

De zomer komt er weer aan en wil dit jaar een paar plantjes in de tuin zetten. Ik heb hiervoor een paar verschillende autoflower zaadjes besteld. Die zijn nu aan het ontkiemen. Ik heb biobizz allmix grond voor de gehele periode. Aangezien ik het net niet ga redden qua hoeveelheid grond en ik wel nog een zak lightmix van biobizz heb staan, leek het me een idee om de allmix aan te vullen met de lightmix. Is dit een probleem of kan dit gewoon?

Re: Medium mengen

in dit geval is het een kwestie van doen in plaats van kunnen.

je zal een verhouding's verschil hebben in aanwezige voedingsstoffen, minder dan almix
    meer dan lightmix (ergens ertussen in, ligt weer aan de verhoudingen die je mengt).

maar om een lang verhaal kort te maken, ja joh gewoon doen.

ik maak al jaren mijn eigen grond aan en tja dan moet je mengen he.

ps. beter genoeg grond, dan te weinig grond.

Comment

Dank voor je reactie. Dan gaan we t maar gewoon doen.

Comment

natuurlijk en volgende keer gewoon genoeg grond inslaan.

en als je er avontuurlijk van wordt, eens zelf grond mengen in de toekomst.

succes.

Comment

M'n zaadjes zijn ontkiemd en zijn in kleine potjes gegaan met zaai/stekgrond.
          Nu heb ik alleen wel direct na het zaaien de grond bevochtigd met wat power roots van plagron(minder dan schema 0.5ml/L).
          Dit heb ik gedaan omdat ik dacht dat ze wel wat hulp konden gebruiken bij het wortelen.
          Alleen kom er nu net achter dat het schema eigenlijk pas ingaat na 10 a 14 dagen.
          Is dit 1 grote catastrofe of valt het allemaal wel mee?

Comment

Als ze doorgroeien dan valt het mee. Als ze sterven, dan heb je een vervelende les geleerd
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Luchtvochtigheid buiten ligt hoger trouwens kom ik net achter.
              met de bak erop gingen ze hangen dus heb snel de bak eraf gehaald en gaan weer mooi recht staan.
              dacht dat een hoge lv goed zou zijn maar blijkbaar geld dit niet voor zaailingen.
              ze staan nu te genieten van het zonnetje die de komende dagen hopelijk blijft.

Comment

Bezig...
              X