Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje tips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweekje tips

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb mijn plantje ontkiemt en geplant op 1 mei vandaag is het 2 juni en ik zou niet weten of mijn plantjes goed bezig zijn want ik ben een redelijke beginner, daarom zou ik graag wat tips kunnen gebruiken om nog Wat rookbaars af te halen , ze staan op de vensterbank richting het zuiden maar komen ook vaak buiten met het goeie weer de laatste tijden , het geeft ook al een geur af , het is een autoflower van white label genaamd white haze , hier zijn een paar fotos



    Weed is harmless

    #2
    Re: Eerste kweekje tips

    Zolang het groen is gaat het goed.
    Als je er iets te roken af wilt halen zul je ze de komende 2 maanden in leven moeten houden.

    Deze kunnen best een meter tot 1.50 groot worden buiten als je ze begin juni zaait.
    Dat dubbele glas houdt tientallen procenten licht tegen dus worden ze niet zo groot nu.

    Tips :
    Van de zaadmaker: To make the most of this feminized auto-flowering Haze strain, all a grower has to do is sit back and let White Haze Automatic do the work!
    Van Ome Bill: Connect your Xbox 360 to the Internet to explore games, entertainment, and more.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweekje tips

      Zoveel mogelijk buiten laten staan ! Ik had mijn plantjes vorig jaar te veel achter het glas en zodoende kreeg ik van 4 planten maar 10gram wiet
      - Kweekverslag 2015

      Praten tegen je plant helpt!

      Comment

      Bezig...
      X