Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemde blaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Vreemde blaadjes

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij helpen,blaadjes van m'n autoflowers lijken aangevreten.bue invader en amnesia haze,beide autoflowers op 11 liter batmix.ik heb wel wat last gehad van luis maar denk niet dat zij de oorzaak zijn,kan verder geen beestjes vinden.volgens mij heb ik dit bericht onder n verkeerd topic geplaatst,sorry daarvoor,ben vrij nieuw hier en weet ook niet hoe ik dit aan kan passen..
    image.jpgimage.jpgimage.jpg
    Last edited by Dobie08; 6 June 2015, 11:06.
    ITS all About the bass,no treble!!

    #2
    Re: Vreemde blaadjes

    Katten, slakken, vogels.. Konijnen, eekhoorns, egeltjes, rupsen.. Er zijn nogal veel beestjes die blaadjes eten. Begin eens met een stukje gaas om je plant, en kijk of het nog gebeurt. Dan kun je al zoogdieren en vogels uitsluiten. En dan blijven er maar een paar beestjes over.

    Een koperen draadje werkt trouwens niet tegen slakken. Je moet minstens een centimeter brede tape hebben. En als er aarde overheen ligt, dan werkt het natuurlijk ook niet.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Vreemde blaadjes

      Thx lr2,.....draadje was tegen de mieren,die liepen al dan niet met luizelarves door m'n pot.zal gelijk n gaasje plaatsen thx!
      ITS all About the bass,no treble!!

      Comment

      Bezig...
      X