Ik ga de eerste keer kweken in een kweektent men plantjes mogen er bijna in dus ik heb men Kweektent wat laten draaien voor te zien of dat alles goed gaat, alles draait goed maar men temperatuur staat op 31 graden en ik heb 2 ventilators hangen hoe krijg ik die nog naar beneden of kan dit geen kwaad?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Warmte te hoog?
Collapse
X
-
Re: Warmte te hoog?
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostWaarom open je 2 topic's over 1 onder werp?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik heb hem zelf kunnen verwijderen , probleem opgelost
heb je eigenlijk geen tip voor mij wat ik er aan kan doen?"Weed is not a Drug,it's a plant,
So i'm not a drugdealer,
i'm a Florist"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonkie bonkie View PostEen kleine buisafzuiger doet al wonderen. Zie dat je 2 ventilators hebt. Das alleen warme lucht verplaatsen als je niks hebt open staan van de tent.buisafzuigers maken wel een irritant geluid. Suc 6 ermee. Gr JB"Weed is not a Drug,it's a plant,
So i'm not a drugdealer,
i'm a Florist"
Comment
-
Heb je de "raampjes" van de tent wel opengezet ?
Als alles dicht zit valt er weinig af te zuigen
Op de foto, links, rechts en in de achterwand van m'n voorgroeitentje zie je die "raampjes".
QNQ029.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostHeb je de "raampjes" van de tent wel opengezet ?
Als alles dicht zit valt er weinig af te zuigen
Op de foto, links, rechts en in de achterwand van m'n voorgroeitentje zie je die "raampjes".
[ATTACH=CONFIG]266249[/ATTACH]
aaaaah Die heb ik inderdaad dicht gelaten, ik was vergeten die er af te doen maar als het donker moet zijn moeten ze er weer op en ik heb ze nu al 1 dag van 1u30 tot 7u30 donker gelaten als ik dat vandaag verander kan da geen kwaad?
ik heb mijn temperatuur wat onder controle Waar voor dank.
IMG_0833.jpg
en hier een fotoke van afzuiging
IMG_0828.jpg
ik heb mijn temperatuur wat onder controle Waar voor dank.
IMG_0833.jpg
en hier een fotoke van afzuiging
IMG_0828.jpg"Weed is not a Drug,it's a plant,
So i'm not a drugdealer,
i'm a Florist"
Comment
-
Das idd een nadeel van tenten. De roosters open in de donkere periode. Of de tent in een pikzwarte kamer of een labyrinth maken voor je roosters ivm strooilicht, mocht de kamer niet helemaal donker zijn . Suc 6 ermee.
Ps, scrognet op 20 cm van je potrand. Goed vastzetten en dan kan je scroggen totdat de groei eruit is in de bloeiperiode. Meestal een week of 3a4 na omzetten van de klok naar 12/12. Haze soorten iets langer scroggen. Ook hier weer suc6. Gr JBKeep em green
Comment
-
Net zoveel dat ze niet droog staan, maar ook niet te nat.
Elke plant is verschillend, hangt idd ook af van de temperatuur, grote van de pot.
Als je met je vinger 1cm in de aarde gaat en voelt nog vochtig, is het wel goed.Voel ook even aan de potten, die moete niet te zwaar zijn.
Als je je zorgen maakt kunt je het beste even een foto van de plantjes posten en wat meer info over je temperatuur en luchtvochtigheid etc.
-Verstuurd met Tapatalk-
Comment
Comment