Hoi medekwekers.
Dit is mijn eerste keer dat ik probeer mijn eigen wiet te kweken.
Ik heb mij een kleine tunnelserre aangeschaft deze staat op een weide waar al meer dan 100 jaar koeien oplopen.
Ik heb per plant 1 vierkantemeter uitgegraven tot 1 meter diep (tot op klei) dan de put terug dichtgesmeten met een mengeling van stekkengrond en gewone aarde.
De zaadjes komen van roal Queen seeds 1 x amnesia haze 2 x ak automatic 1 x roal Caramel.
Plantjes zijn midden april geboren en eerst grootgebracht onder tl lamp.
Op 4 mei heb ik heb ik 1 amnesia en 1 ak in de serre geplaatst.
Omdat ik niet wist waar ik mee bezig had ik beslist om 1 ak plantje niet in de serre te zetten maar dit had ik al snel verprutst door veel te veel water te geven en heb hem dan maar ook in de serre gezet.
Foto 1 amnesia haze 123 cm hoog en 133 cm breed
Foto 2 ak automatic 131 cm hoog 127 cm breed
Foto3 ak automatic 66cm hoog die eerst in pot zat totdat ik hem te veel water gaf en de plant bijna stervde
Graag had ik jullie mening en wat tips mvg
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk
Dit is mijn eerste keer dat ik probeer mijn eigen wiet te kweken.
Ik heb mij een kleine tunnelserre aangeschaft deze staat op een weide waar al meer dan 100 jaar koeien oplopen.
Ik heb per plant 1 vierkantemeter uitgegraven tot 1 meter diep (tot op klei) dan de put terug dichtgesmeten met een mengeling van stekkengrond en gewone aarde.
De zaadjes komen van roal Queen seeds 1 x amnesia haze 2 x ak automatic 1 x roal Caramel.
Plantjes zijn midden april geboren en eerst grootgebracht onder tl lamp.
Op 4 mei heb ik heb ik 1 amnesia en 1 ak in de serre geplaatst.
Omdat ik niet wist waar ik mee bezig had ik beslist om 1 ak plantje niet in de serre te zetten maar dit had ik al snel verprutst door veel te veel water te geven en heb hem dan maar ook in de serre gezet.
Foto 1 amnesia haze 123 cm hoog en 133 cm breed
Foto 2 ak automatic 131 cm hoog 127 cm breed
Foto3 ak automatic 66cm hoog die eerst in pot zat totdat ik hem te veel water gaf en de plant bijna stervde
Graag had ik jullie mening en wat tips mvg
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk
Comment