Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

Hoi, hier nog foto'ke van buiten plantje , die ik buiten ga laten afbloeien

DSC08174.jpg
    Zien er top uit vindt ik

En dan ben ik bezig met men tentje klaar te maken voor nieuwe dames een der dagen in groot te brengen

DSC08165.jpgDSC08168.jpgDSC08169.jpgDSC08171.jpg

Da is ver rond,just nen afzuiger (filter) waark seww achter ga

Grtz V.N.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

mooi tentje

nu kan alles beginne he

succes met je eerste binnekweek maatje

Comment

Merci maatje, zal wel goed komen.

Comment

Hoi,

Ik zie dat ik elite Stoner ben geworden hihi Leuk.
          image.jpgimage.jpgimage.jpg image.jpg
          Men plantje buiten doen het goed, dekleinste had toch al niks geworden,maar ben blij met iets.
          Nu zag ik dat er een spin een web naar 2 planten maakten, mijn vraag is, is dat erg of nie?
          dacht ja ze ken wel de beestje opeten maar weet niet of het schadelijk is voor men plantje???

Voila seg.
          Grtzzz.V.N.
          Attached Files

Comment

mooie pics

nee een gewoon spin is niet erg dacht ik ?

wacht even iemand af dat buite ervaring heeft kweet niet zeker .

zien er wel mooi uit he zie je nog geen voorbloei?

bij mijne buiteplant komt voorbloei sinds vanmorgen opgevallen

Comment

Ja en de 2 grotere hebk ene laten in hoogte gaan, wat ik het mooiste vind en de andere word meer een bosje e haha.
              en dat ukkie was zo iezo al niks maarja,beter iets dan niets e haha (maar hij zag eruit e, toch trots dat ik hem erdoor kreeg zonder hulp van buitenaf )

Nee maat nog gaan voorbloei direkt te zien,maar lang gaat dat niet meer duren nu ze.

Ah das leuk e, dan kun je stillaan beginnen aftellen e.

Ben toch blij dat ik eerst nekeer buiten heb kunnen kweken dan weet je toch al vaag iets e .

Grtzzz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

*** Tijd voor ontspanning nu *** Moto Weertje

Love My Honda Cbr1000RR Fireblade

Geniet nog van het mooie weer iedereen!

Grtzzz VertrouwNiemand!

Comment

Nog ewa pics .

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

voorbloei aanwezig

Comment

Spinnen laat ik meestal zitten op me wiet plant. ( of ik moet erg dicht bij de oogst zitten)
                    Lets not criticize but legalize

Comment

Jot Jot Van vorige week donderdag dus komt goed e .

Ik het het al gedacht, das goed ver de beestjes beetje weg te houden dus , Toch bedankt voor de reactie GPS

Grtz V.N.

Comment

Bij een buiten kweek ontkom je er niet aan, bij een binnen kweek zou ik alle in en uit gangen eens nakijken. Als er een spin naar binnen kan, is de kans er dat er ook ongewenste gasten naar binnen kunnen komen.

Ik vraag me af of spinnen in staat zijn om te overleven in een tent, ander soort voeding en belangrijker een ander soort klimaat. Ik kan er volkomen naast zitten ik ben geen Bioloog

Comment

Hoi Iedereen

Neem alvast een en lees mee a.u.b.

Ik heb mijn planning wat verandert, omdat ik nog 6, 7 weken moet afbloeien.
                          Ik dacht wat gaan men dametjes afzien nu (is wel omdat ik ze heel laat heb gezet), teveel verplaatsen door regen, kouder, minder zon.
                          Ik had me al een tent en toebehoren gekocht, om direkt nieuwe dames te zetten, maar dat heb ik nog niet gedaan uit veiligheids redenen.
                          Dus daarom dacht ik bah ja waarom zetk men 3 dames er niet in
                          Zo gezegt zo gedaan en dan kan ik al iets opsteken van hoe werkt binnen kweken in een tentje.
                          Ik heb ze gisteren als het nog licht was al op zolder gezet en 2 uurtjes laten gewoon worden en zo men tentje deftig klaar gemaakt, en tegen het donker werd heb ze erin gezet met de koolstoffilter en ventilatortje al in werking en mijn tijdsschakelaar juist gezet op de juiste tijd en op 12/12.
                          Dus de lamp ging vandaag voor het eerst aan om 08:55u voor de dames
                          En om 10:55u heb ik ze water gegeven met groeivoeding van plagron naturel bio 100%.
                          En dit blijf ik geven tot 2de week bloei omdat ze de voeding dan nog heel hard nodig hebben voor hun (groei)
                          En vanaf de 4de week begin ik pas met bloei voeding te geven (green sensation en alga bloom omdat ze dan veel fosfor en kalium nodig hebben voor de toppen,

???*Maar ik vraag me af zit er genoeg PK13-14 in de voeding of dien ik nog iets bij toe om mega toppen te ontwikkelen*???

En ik ben van (plan) de laatste 2 weken van 12uren naar 14 uren licht te gaan omschakelen omdat de plant dan genoeg bloei hormonen moet hebben, en dan krijgen ze da kans door 2uren meer licht om hun toppen meer te laten evolueren, heb ik gelezen?
                          ???*Is dat aan te raden of niet*???

En ik heb gelezen dat er sommige hun stam splitten als de toppen mooi volgroeit zijn???
                          ???*Is dat aan te raden om te doen of niet*???

Ik hoop net 1 ding dat men planten niet te hoog gaan schieten door nu in aan tent af te gaan bloeien want ik had de lamp op 40cm van de planten gehangen en ik zag dat de grote linker achterplant al omhoog was geschoten

En ik heb ook al enkele grote bladeren met schaar verwijdert die over topjes hingen en de bijna loskomende blaadjes afgetrokken voor meer vocht naar de toppen te kunnen krijgen door de overige bladeren.
                          ???*Is daar omtrend ook nog iets dat ik moet doen of op letten*?????

Hier enkele foto'tjes

DSC08292.jpgDSC08295.jpgDSC08287.jpgDSC08286.jpgDSC08291.jpgDSC08296.jpgDSC08300.jpgDSC08297.jpgDSC08299.jpg

Voila

Ik zie al uit naar jullie reacties en helpende antwoorden
                          Alvast bedankt.

MVG VERTROUWNIEMAND!
                          Attached Files

Comment

ziet er goed uit

gaat nog wel iets lekker van komen dnek ik.

pk 13/14 geef je maar een paar keer in week 5/6 van de bloei

maar ik raad toch aan om steeds dat te doen .. niet dat iedereen dit aanraad natuurlijk..

mooi nu hebbe ze 12/12 perfect op tijd ingesteld dat is super he

euh wat je zegt van 12 naar 14 lichturen... ik weet niet zou het niet doen heb het nog niet gehoord dat ze het hier op het forum doen dus..

fout die ik ook heb gemaakt die bladeren afknippen met een schaar??

is niet goed laat alles gewoon hangen je kan wat wegdieven enzo maar grote bladeren gewoon laten hangen tot ze er vanzelf afvallen..

heb ik een tijd geleden hier ook als tip gekregen .. door die bladeren sturen ze energie naar je toppen .

goed bezig en succes nog VN

Comment

Ziet er zeker goed uit haha.
                              Nee ja vanaf week 4-6 is het genoodzaakt om pk13-14 bij te geven omdat ze daar op die moment echt veel nood aan hebben.
                              ik heb ze afgeknipt, maar niet tegen de stam uit voorzorg, dus dan neemk ze weg door te dieven dan best
                              Weet ik wel ben er tegen van bladeren te verwijderen, das hun belangrijkste voedingsbron!!!
                              Maar heb echt opgeld daarmee en juist waar ze boven topje hingen, omda die anders niet genoeg licht krijgen en dan zijn die uiteindelijk niks waard!

Maar ik ga me toch eerst goed informeren naar 12/14 laatste 2 weken en de stam splitten zou ik toch graag overwegen, omdat het werkt echt e zot, ver goei toppen ma heb er ook nog ma 2 weten doen dus ja, twijfel nog klein beetje. met die kleintjes zal da nie aan te raden zijn miss da weetk nie.

KOMT GOED BROERE!!!

Thnx Gij Ook Succes Dieseltj

Grtzzz V.N.

Comment

ni teveel ineens willen zie eens hoe hje het er gewoon vanaf brengt .. teveel ineesn willen splitten van stam dit dat dat gaat probs geven denk int begin .
                                doe dat als je al kweekje achter de rug hebt .

pk 13/14 ga jij 2 weken lang geven?? ja sgoed als jij denk moet je dat zeker doen

maar bevraag mss hier eens wat zun doen of ze dat 2 weken lang gebruiken maatje want volgens mij niet

zie dat je niet overvoed he want dazar ga je blokkades krijgen

laat ze al eens rustig in bloei komen

we zien het af de verdere dagen

groetjesssss

Comment

Bezig...
                                X