Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je potten nog wat beter en meer wegen, ze zal nu wel een paar dagen zonder kunnen.
Een dag of drie, dan je pot eens opheffen en als ze licht weegt kan je water geven. Ze staan wel lang stil zo, die drinken nu niets, helemaal bezopen. Je zal aan het blad wel zien of ze 'nuchter' is en dorst heeft, is een groot verschil.
ah daarmee, tof dat je dat zij want niemand zij er nooit iets van maar nu hebk door wat je bedoelt.
heb is horen vallen dat je moet zien zolang de je blaadjes zelf naar boven staan geen water geven want dan zijn ze gelukkig, maar ik deet dat nie omdat ik dacht zo een grote 40liter potten
en daarom geef ik daglijks 300-500ml water per plant.
Maar ik ga nu geen water geven tot vrijdag en dan zie ik hoe men bladeren dan staan en zal er dan eens fotos van posten en kunnen we verder spreken en zien.
Je voorste plant lijkt enorme honger te krijgen ? Of is het een blokkade door te natte grond ? Achterin ziet het er mooi groen uit. Lekker veel topjes voor 3 planten
Ben zelf heel benieuwd wanner deze zal klaar zijn, ik bekijk deze nu elke dag met men microscoop om te zien of de trichomen al Melkachtige zijn.
Ze vertonen nog een heldere kleur dus nog niet klaar.
Op de foto's van 13 september de eerste prille bloei, dit weekend zitten ze aan 4 weken bloei dus.
Dan moeten ze nog minstens vier weken, het is te vroeg om trichomen te bekijken nu.
Enig idee waar het mg probleempje bij die ene gele vandaan komt ?
Stam splijten of de laatste dagen donker zetten heb ik nog nooit voordeel van gezien, alleen maar nadelen.
Wel een super mooi droognetje !
Comment