Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Een cola is een eindtop, hoofdtop. Ziet er redelijk compact uit allemaal en denk ook wel lang genoeg gewacht met de oogst. Nu nog netjes, langzaam drogen en curen.
Dank je allemaal, heb er 7 uur aan geknipt alleen, pff je ziet het ook aan enkele hoofd toppen die nog kleine blaadjes vertonen maar ik ben moe aant worden en heb het toch mooi verwerkt naar mijn zon dus
Ik heb nog enkele foto's van mijn laatste dame
Genaamd: Super Lemon Haze
Deze staat sinds 13september in bloei en zal afgebloeid zijn tegen nu zondag 29 november hoop ik, dan staat hij juist 10 weken in bloei.
Maar ik zie aan de hooftopen nog witte haartjes.
Ik trek in de laatste 2 weken bloei, mijn grotere gele hang bladeren er al stilletje af door men top vast te houden en lichtjes naar beneden blad en stengel af te trekken.
Om zo de kleinere topjes meer licht te geven en meer voeding langs de kleine blaadjes toppen.
En ik heb geen enkel problemen onder vonden door dat te doen, niets mis met men toppen en of plant dus.
Voila dit was het weer, na deze kweek stop ik er even mee en volgende kweek zal met 11liter potten zijn en 13platen maar anders opgekweekt dan deze
Comment