Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Van een vijfde 'iets' terugsnoeien naar een derde 'iets'. Vervang dat 'iets' door wat je vind als je googled naar internode of node en je hebt je antwoord.
Maar ik vind dat je altijd kunt toppen zolang je plant meer dan vijf van die 'ietsen' heeft. Ik top de takken gewoon mee.
Ik kreeg net Door gestuurd Google even op "trichomes" aan de hand daarvan weet je wanneer je kan oogsten!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Je kan het voor beginners ook gewoon makelijk houden fredje
dDat zou kunnen maar een begrip als node e zijn hier geen vreemde begrippen. jij wil plant kweken, lees je dan ook in, rest my case. zoek het zelf maar uit.
Het kost minder tijd om even snel een begrip te googelen dan hier op een antwoord te gaan zitten wachten.
En als je toch met google bezig bent, zou je ook even kunnen intiepen: "hoe wietplant toppen" (10200 resultaten) bijvoorbeeld.
Hartstikke makkelijk, zo'n opzoekmachinesite, je tiept gewoon je vraag in.
Maar wat hebben die trichomen nou met het toppen van een plant te maken, want daar was ik even de weg kwijt ?
Mijn vraag is niet Hoe ik een plant moet toppen want dat weet ik wel. ik weten vanaf hoeveel weken het kan dit is mijn 2de jaar dat ik hier mee ben begonnen mijn eerste kweek was heel slecht dus ik wil het dit jaar beter doen
Comment