Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als ze drievingerig blad blijft aanmaken, is er wel degelijk sprake van stress.
Dat kan komen door: rare tuinverlichting, lantaarnpalen, overwatering, gestunt met voeding, teveel verplaatsen, en ga zo maar door. Na twee weken in stabiele omstandigheden moet dat wel wegtrekken.
Als het genetisch was, of een foutje in het DNA dan zouden alle bladeren er zo uit moeten zien.
Alle bladeren zijn juist ook 3 vingerig. En t is een vrouwtje dusja we gaan afwachten als die de bloei ingaat hoe het word. Voor mij is het verder ook een mysterie [emoji14]. Thanks in iedergeval (y)
Da's toch geen wereldraadsel waarom die stress heeft ?
Zal jou een paar dagen in zo'n hokkie opsluiten, dan krijg je ook stress.
Weinig vingers betekend te weinig licht.
Een andere aanwijzing hiervoor is dat ze strekt als een malle.
90% van de plant krijgt geen licht in die doos.
Haha wat een redenering ;p maar aan de binnenkant heb ik van dat reflecterend folie gedaan. Zoals bij een binnen kweek kast zegma. Maar dus gewoon buiten het kastje laten? En gaat die stress vanzelf weg? Alvast bedankt (y)
Hallo mensjes, ik heb de plant nou dus sinds een paar dagen gwn buiten dat hok staan, doet t prima nu. Maar kan ik m gwn in de regen laten staan? Want t is al een paar dagen aan de gang. Dr zitten wel gwn gaten onder de pot.
Tsja maar deze deed het zo goed dus dacht ga kijken wat het word. Ik kan wel een jaartje wachten mocht dit niks worden. En dan drbij niet iedereen heeft het zo breed en makkelijk he . In iedergeval bedankt
Comment