Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschadigde bladeren guerrillakweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beschadigde bladeren guerrillakweekje

    Korting op 420shop
    Ola,

    de afgelopen weken heb ik binnen drie verschillende autoflowers opgekweekt. 5 dagen mochten ze de vrije natuur in. Vandaag even wezen kijken. Ze stonden er op het gezicht mooi bij, aardig gegroeid al:


    Ik ben niet zo handig met foto's plaatsen dus als deze manier niet zo handig is hoor ik het graag.

    Maargoed, wel merkte ik op dat een aantal bladeren flink zijn beschadigd. De ph waarde moet goed zijn aangezien er niets anders groeit dan brandnetels. Qua voeding heb ik enkel een klein beetje organische tomatenvoeding door mijn water gegooid tijdens het poten. Ik ben erg benieuwd naar de oorzaak. Het heeft wel een aantal regen heel hard geregend en misschien daar ook gehageld. Ik heb voldoende slakkenmaatregelen genomen. Iemand een idee of tips?

    Zie hier voor het beschadigde blad:

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ps. Ik kan de foto's zelf niet zien. Is het mogelijk om de link van mijnalbum.nl? Of is dat ivm privacy niet verstandig?

    Groet

    #2
    Re: Beschadigde bladeren guerrillakweekje

    Ik zie de fotos ook niet?
    Je probleem klinkt alleen wel als ongedierte....
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

    Comment


      #3
      Re: Beschadigde bladeren guerrillakweekje

      Je kan de foto gewoon uploaden via het forum.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Beschadigde bladeren guerrillakweekje

        Bedankt Admin, bij deze een aantal foto's. Hoop dat iemand de oorzaak van het bladprobleem weet. thanks!

        .IMG_7641.JPGIMG_7617.JPGIMG_7644.JPGIMG_7636.JPG

        Comment


          #5
          Re: Beschadigde bladeren guerrillakweekje

          Dat is vogelschade, doe je niks aan.
          Zien er verder prima uit hoor.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Beschadigde bladeren guerrillakweekje

            Thanks LR2! blij dat dit probleem niet een begin van een einde is ofzo. Voor de mensen die het leuk vinden, een kweekverslagje getypt:

            Comment

            Bezig...
            X