Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek van 5 autoflowers afkomstig van kiwiseeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweek van 5 autoflowers afkomstig van kiwiseeds

Korting op 420shop
    Hallo beste leden, dit is mijn eerste bericht en hierbij zal ik mijzelf ook even kort voorstellen, ik ben roy en ben pas begonnen met het kweken van 5 mooie plantjes met de juiste grond van de growshop, ik ben 23 jaar oud en heb er enorm veel zin in alleen zijn er de volgende dinge die mij een raadsel blijven, ze zijn nu ongeveer 3.2 week oud en tot dusver ging het goed, totdat er gele bladpunten verschijnen, en 2 plantjes last hebben gehad van de mineervlieg ( larvjes heb ik verwijderd uit het blad ) ik ben 2 dagen geleden begonnen met het geven van 1ml canna terra vega op 1liter water, dat heb ik ze ook gegeven, helaas voor mijn gevoel ging het daarna meteen minder met de vrouwtjes.. waardoor ik nu forum na forum aflees om erachter te komen wat ik fout doe ik ben bang dat het erger word, ik heb wat advies nodig! Om het beter onder de knie te krijgen ik zal ook wat fotos posten zodat het wat duidelijker word van wat ik gebruik en hoe ze er nu voorstaan.

14366100957651168410095.jpg1436610164292-1332602731.jpg1436610201999649462829.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

1436610409723-2107758278.jpg1436610454010-679035953.jpg1436610633491-1493451065.jpg1436610672157-306155521.jpg

1436610823279-1228423060.jpg

Re: Mijn eerste kweek van 5 autoflowers afkomstig van kiwiseeds

Hoi,

Mooie stup, en ziet er leuk uit.
    Hier heb ik weer iets bij geleerd
    Ga mij ook een sokkel maken voor potten op te zetten.
    Hier wil ik wel mijn stoeltje neer zetten!

Veel suc6 ermee.

Mvg V.N.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Hahaha! Dat is ontstaan omdat in de schuur savonds mijn blad werd aangevreten, dus toen heb ik moeders haar krukjes ontvermt voor in de schuur/buiten, heb er toen geen last meer van gehad

Comment

Tsja, overvoeding..
        Die grond is vrij ruim voorbemest (staat er ook op: Fertilized), daar hoef je de komende maand nog geen voeding bij te doen.

Als beginner wil je natuurlijk dat je plant zo goed mogelijk presteert, maar dat werkt niet door er maar zoveel mogelijk in de proppen toch denken mensen dat vaak. Nog even niet meer doen dus. Ze zien er verder prima uit, dus ik zou het gewoon lekker nog zeker 3 weken alleen op een waterdieet houden.
        Omdat je vloeibare voeding gebruikt, kun je direct ingrijpen zodra je een tekort ziet. Het lijkt me slim om dan ook pas bij een beginnend tekort te gaan voeden. Hoe dat eruit ziet, kun je vinden in de bladprobleemoplosser.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt dat had ik even nodig! Ik ga lekker doorlezen vandaag in het zonnetje, is zoveel informatie dat moet wel even verwerkt worden!

Als er nog tips zijn hoor ik het graag!

Comment

Bezig...
          X