Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiettoppen bevatten kleine harde onderdelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiettoppen bevatten kleine harde onderdelen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik zit met het volgende probleem. Heb pas mijn planten geoogst en er zitten hardere delen in de toppen.
    Niet elke top heeft het en moet erbij vermelden dat ik met hermafrodiet zaad heb gewerkt (helaas).

    Wat zijn die kleine overheersend aanwezige dingen (bijvoorbeeld mislukte bloemvorming of mislukte zaadvorming?)
    Kan ik dit weghalen en dan oproken of beter alles weggooien?
    De wiet smaakt best wel lekker en je word er high van, maar wil zaad roken :p

    Hier de foto's

    20150712_150734[1].jpg20150712_150900[1].jpg

    Graag een reactie hierop, wil hiervan leren en niet uitgemaakt worden voor iemand die niet aan herman zaad had moeten beginnen! (die fout maak je maar 1x)

    Met vriendelijke groet,

    Koalaaa

    #2
    Re: Wiettoppen bevatten kleine harde onderdelen

    zo te zien zit er zaad in.
    je kan de toppen als ze droog zijn door 'n metalen zeef vergruisen en oproken.
    de zaden en takjes blijven achter, de gruis komt onder uit de zeef.
    met je vingertoppen dus langzaam door de zeef vergruisen.
    kant en klaar voor gebruik.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Wiettoppen bevatten kleine harde onderdelen

      Tsja, daarom raden we het keer op keer af. Wat je vooral tegen zult komen is onontwikkeld zaad, met van die nare dunne vliesjes. Daarin zit vaak een vruchtbeginsel dat smaakt naar verbrande pinda's als je het rookt.
      Je kunt er nog prima hasj van maken,of gaan zitten pulken, of wat angel zegt. Maar zo vanuit de grinder roken, dat lijkt mij niet lekker.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Wiettoppen bevatten kleine harde onderdelen

        Je kan het zaad gewoon uit het zaadlobje knijpen het zaad rook je niet (BaH!) het lobje rook je wel. Als er veel zaad in zit duurt het alleen wat langer voor je joint af is . Je zegt dat je wiet lekker smaakt, gewoon lekker roken

        tip: volgende keer geen Herma

        Comment


          #5
          Re: Wiettoppen bevatten kleine harde onderdelen

          Bedankt voor je reactie, dan zal ik dat als laatste middel gaan proberen!
          Hele oogst waar ik 4 maanden tijd in heb gestoken naar de klote

          Comment

          Bezig...
          X