Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker met vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende kweker met vragen

Korting op 420shop
    Goedendag,

ik ben nu een aantal dagen bezig met het ontkiemen van wietzaadjes en dat is al aardig gelukt. Nu moet ik ze in de aarde zetten en laten groeien, maar.... Het zijn Jack Herer automatics en gefeminiseerd en ik laat ze buiten groeien. Nu vraag ik mij af of Jack Herer in dit klimaat wel groeit. Vrienden van mij zeiden dat het een binnenplant is terwijl ik van de verkoper hoorde dat het ook zeker buiten kon. Ik zag dat hier een aantal proffesionele kwekers zijn dus willen jullie mij wat wijzer maken?

Alvast bedankt!!👌

Re: Beginnende kweker met vragen

Profesioneel zijn wij niet, alleen echte hobbykwekers hier. Goed, mmmja ok.
    Om verder te antwoorden zou ik je aanraden een keer de sectie FORUM aan te klikken in de menubalk hierboven en een beetje te lezen in de subsectie 'zaden ontkiemen' of de sectie 'beginnersvragen' dan hoeven wij het niet voor de 5miljardste keer uit te leggen. Veel suckses verder!
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Re: Beginnende kweker met vragen

Voor wat het waard is, beweerd deze site dat ze ook voor buiten zijn.

Eigenschappen Jack Herer wietzaden: Zeer geschikt voor de beginnende kweker Genetica: 70% indica - 30% sativa Een krachtig effect, langurig en stoned gevoel, niet voor de beginnende roker Merk: Bulldog Seeds
      Lets not criticize but legalize

Comment

Bezig...
      X