Beste mensen. Help mij mij aub met de geslachtsbepaling! Zie fotos
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
mannetje of vrouwtje
Collapse
X
-
Re: mannetje of vrouwtje
Als het goed is is dit een speciaal gekweekte overwegend indica met een hoog cbd gehalte. De moederplant had uit overlevingsdrang een paar zaadjes aangemaakt. (Zou dus vrouwelijk moeten zijn?) Heb het zaadje gekregen van een koffieshop houder. Alle fotos betreffen dezelfde plant.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Indica met hoog cbd. Naamloos haha. Zaadje was heel licht van kleur zonder strepen. Qua vorm mooi. Beetje aan de grote kant maar egaal en zonder vlekjes en strepen.
Comment
-
Het grote mannetje/vrouwtje topic.
Als je dat door leest kun je zelf bepalen wat het is.Last edited by QnQ; 19 July 2015, 12:06.
Comment
-
Ik heb al een vrij duidelijke mening. Maar ben op zoek naar objectieve constateringen van mensen die wellicht meer weten dan ik. Daarom hou ik hem ook voor mezelf. Want napraters heb ik niets aan. Ben op zoek naar expertise want hij valt niet binnen alle hokjes te plaatsen.
Comment
-
Je bent erg goed van vertrouwen, da's wel schattig.
En misschien zit ik er wel helemaal naast en eigenlijk heb je niks aan mijn visie, maar ik sta anders in het leven.
Ik heb geleerd respect te hebben voor iedereen die ik ontmoet, maar nooit zomaar iemand te vertrouwen.
Respect gaat van 100 richting 0 en vertrouwen gaat van 0 naar 100.
Scenario #2 :
Comment
-
Mijn objectieve constatering is dat je eens moet googlen naar 'cannabis male female'. Als het dan nog niet duidelijk is, maak dan alsjeblieft wat foto's waarop degelijk de geslachtdelen te zien zijn.
Vooralsnog wijst alles op een mannelijke plant: ik zie geen haren, ik zie geen haren, ik zie geen calyxen, en boven alles: ik zie geen haren. Maar ik zie wel dingen die door zouden kunnen gaan als ballen.
Voor de rest wat Q zegt.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Kijk daar heb ik wat aan. Qnq lang leve cynisme! Ik heb geen andere planten staan dus laat m staan. Ik ga ervan uit dat t mannetje is. Ik zie idd geen haren en alles lijkt op balvorming. Hoopte mss nog op een herma. Dank je qnq en lr2 voor jullie reactie. Jullie weten in ieder geval waar jullie over praten. Want laten we eerlijk zijn meeste mensen in de coffeeshops hoef je niets te vragen.
Comment
Comment