Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ak47 stoppen bloeivoeding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ak47 stoppen bloeivoeding ?

Korting op 420shop
    Zo als de vraag moet ik stoppen met bloeivoeding ? Het is ak47 autoflower (buiten) en hoelang duurd het nog denken jullie ?
    De een is al wel verder dan de ander
    20150719_123016.jpg20150719_123013.jpg
    20150719_123009.jpg
    20150719_123006.jpg20150719_123002.jpg20150717_073050.jpg
    Trouwens dit is mijn eerste kweek
    Ze krijgen canna terra flores hebben tot vorige week in een kas gestaan en zijn volgens mij (zonder pot) wel 60/70 cm hoog.
    Heb ook nog wat bleuberry 's en dieselryders
    Hoeveel denken jullie dat ik van mijn Ak47 zal krijgen per plantje ?
    (Verwacht er zelf niet teveel van)
    Dankje

Re: Ak47 stoppen bloeivoeding ?

Als je wacht tot ze echt klaar zijn zal je verwachting wel hoger zijn.
    Ze moeten nog wel een week of 5-6 zo te zien, dus nog niet stoppen met voeding.
    Vergelijkingsmateriaal :
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Die lijken inderdaad nog maar net begonnen... hoelang staan ze?

Pas een of twee wkeen, voor de verwachte oogst stoppen met voeding.

Comment

AK47 is populair hier op het forum. Zelf ook bezig met AK47 auto, ook mijn eerste zelf kweek. Staat nu ongeveer in week 7. Maar door te weinig vol zonlicht verwacht ik er niet veel van. Als ik de afbeelding van QnQ bekijk haha, dat gaat er bij mij volgens mij echt niet aan komen. Ze bloeien nu iets meer als een weekje

IMG_0055.jpgIMG_0042.jpgIMG_0054.jpg

Heb begrepen dat je het kan zien aan de haartjes en kristallen. De haartjes moeten bruin zijn en de kristallen wit en niet doorzichtig. Goed vergrootglas kopen. Je kunt zo volgens mij dan ook rustig nog een weekje laten staan en alleen water geven in deze week, dus geen voeding meer.

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Ja ik weet niet meer wanneer ik ze gezaaid heb
          Ja alleen bij mij hebben ze ook in een kas gestaan waar het altijd 25 tot 40 graden is. En heb best een grote tuin dus verplaats ze meerdere keren per dag naar de plek waar dan de zon is. Dus dat scheelt ook wel wat.... Hoe groot zijn die van jou nu ? En hoeveel liter pot ? Ps ik ga nu gewoon nog Door met bloeivoeding. Geef er nu ook pk13 14 bij.

Comment

Dat constant verplaatsen is niet goed, heb je niet 1 gemiddelde plek om ze te zetten? Je planten moeten steeds opnieuw naar het licht richten.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

mmmmm kun je niet op een of andere manier terug halen wanneer je ze ongeveer gezaaid hebt? Door besteldatum van je zaadjes of voeding ofzo? Lijkt me toch wel handig om te weten haha. Maar dus goed in de gaten houden met een vergrootglas en kijken naar de haartjes en kristallen. Qnq zegt nog een week of 6, maar dat lijkt me ook weer overdreven. De hele cyclus van ontkiemen naar oogsten bij de de autoflower is volgens mij maar een week of 10. Die van mij staan 2x in 11 liter potten en nog 2x in 6 liter. Zie trouwens geen verschil, alle 4 dezelfde hoeveelheid bladvorming en hoogte. +/- 40 a 50 cm hoog en ze groeien nog een beetje in hoogte. Gebruik de Plagron Terra box. Maar nogmaals, ze krijgen echt weinig licht. vanaf 's morgens opkomst tot ongeveer een uur of 13u, de rest is schaduw. Verplaatsen weet niet of dat goed is, ze moeten niet al hun energie gebruiken om opnieuw te richten naar de zon, zoals de Witte ook al aangeeft.

Ik hoop dat je af en toe een bericht met foto post over de voortgang. Zie helaas vaak op dit forum dat de kweekverslagen er ineens spontaan mee op houden. Dat is wel jammer...
              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Ja zal nog is opzoeken hoe oud ze ongeveer zijn. Volgens mij de jongste 6/7weken en die andere 7/8 weken
                Ja klopt is niet goed maar kijk altijd goed hoe ik ze optil (kant van de zon) en zet ze ook weer zo terug dus ze hoeven niet opnieuw te richten. Ja wil ze het liefst ook op 1 plek zetten alleen met al die regen zet ik ze wel eens onder het afdak s'nachts kan ik zelf bepalen hoeveel water ze krijgen. Heb ook 1 plant die al die regen niet zo leuk vond / vind alle jonge bladeren en rondom de toppen zijn heeeel lichtgroen hopelijk gaat het over weet trouwens ook niet of dit echt komt omdat ze te nat hebben gestaan. maar na dat incident is het wel begonnen.
                Zal proberen af en toe een foto'tje te sturen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja die potten van mij zijn rond de 12 liter maar die zijn volgens mij echt niet echt vol in gebruik... hebben tot week 5 ook gewoon in een kleine pot van misschien 3 liter gestaan en groeide toch goed Door
                Last edited by jorisak47; 19 July 2015, 23:13.

Comment

Bezig...
                X