Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is mijn plantje wel gezond?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is mijn plantje wel gezond?

    Korting op 420shop
    Hallo forum leden


    Ik ben voor de eerste keer een wietplantje aan het kweken. Het betreft de Berry Bomb autoflower (fem)

    Hierbij maak ik gebruik van 4x 25w cfl lampen 2500k.
    De zaadjes heb ik rechtstreeks in een 10 liter pot gedaan omdat ik de plantjes niet wil stressen.

    Omdat dit mijn eerste keer kweken is weet ik niet precies of mijn jonge pantje gezond is. Hij is ontkiemt maar naar mijn mening hangen de blaadjes een beetje naar beneden.

    Zouden jullie is naar de foto's kunnen kijken en mij vertellen of mijn plantjes gezond oogen of juist niet

    SAM_0519.jpg
    SAM_0522.jpg
    SAM_0521.jpg
    SAM_0520.jpg

    alvast bedankt

    #2
    Re: is mijn plantje wel gezond?

    Zie niks van je setup staan, zou iets aan de warme kant kunnen staan. Ventilator zachtjes onder de lampen door laten blazen en niet rechtstreeks op het plantje zelf. Ze ziet er toch mooi groen uit. Daar is niks verkeerd mee. Lijkt me ook niet te nat staan . Lekker door laten groeien. Geduld is een schone zaak. Have fun. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: is mijn plantje wel gezond?

      Mij lijken ze toch wel te nat te staan. Die mini's hebben amper water nodig, hoeveel geef je?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: is mijn plantje wel gezond?

        Niks mis mee. mooi kort gebleven dus voldoende lichtdruk van de spaarlampjes.

        Comment

        Bezig...
        X