Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes ontkiemen en dan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes ontkiemen en dan?

    Korting op 420shop
    Om te beginne dit is de 1e x dat ik kweek. Heb 5 fem amnesia ganja zaadjes gekocht en in een bekertje water gelegd. Ik vraag me af als ze ontkiemt zijn of ik ze dan gelijk in bemeste aarde kan leggen en of ik ze gelijk onder me lampe kan zette en zoja hoever ervan af en hoe lang 12/12 of juist 18/12 word in de war door al die verslage doorspitte :p ook wil ik er bij zegge dat ik 3 spaarlampe van 140 watt warm licht heb en van plan ben om proffesionele lampe te hale voor de bloeifase wat samenhangt met me salaris over een paar weken. Ben beniuewd of iemand me ken helpe

    #2
    Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

    je kan jezelf helpen door uit eigen initiatief eens de nodige info te lezen!
    dit forum puilt uit van de info die al 10tallen van dit soort vragen heeft beantwoord
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

      Ik zou ze eerst in een klein potje in zo'n mini kasje laten groeien tot ze 2 echte blaadjes hebben (niet de lob blaadjes) en de wortels onder het potje uitkomen.
      Daarna kan je ze overzetten in de grote pot.
      En meteen onder licht als het kan, ook bij ontkiemen, dan strekken ze minder.
      Verder raad ik je aan om toch ook over afzuiging, koolfilter etc. te denken als je een profi lamp (neem aan een HPS) gaat gebruiken.
      Als ze nog klein zijn ruik je ze nog niet zo erg maar daar zal je je in vergissen als ze gaan groeien...

      Vond laatst een mooie post van Misty waar je wel wat aan zal hebben: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-in-een-lijst

      En verder Lezen, lezen, lezen oh en nog meer lezen.
      tegen de tijd dat je je eerste eigen plantje kan roken ben je een expert
      Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
      Verslag:
      1e n00b binnen kweek...
      Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

      Comment


        #4
        Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

        Laat ze maar een paar dagen zwemmen en de rest gaat vanzelf...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

          Youtube en dan Nummer luisteren Nederwiet
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

            Okee bedankt voor de info ik ga over een paar weken natuurlijk ook een koolfilter hale. en ik gebruik 2 ven's uit oude computers voor lucht in en afvoer. Verder ben ik opzoek aar een goedkope waarde meter ieman een tip. En kan ik ze nu wel of niet in de bemeste aarde doen als ze net ontkiemt zijn. Ps. Als je hierop antwoord geef dan advies en wees nie grappig met staat op 10 verslage op de site als ik er zo makelijk kon vinde Zou ik het niet vrage he alvast bedankt

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

              Ik heb ze gewoon in bemeste potgrond laten ontkiemen. geen problemen gehad.
              Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
              Verslag:
              1e n00b binnen kweek...
              Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                Mooi nummertje

                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                  beetje inlezen zou ik zeggen
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                    Ja er zijn namelijk ECHT 10tallen van deze verslagen te vinden, maar blijkbaar vind je zelf dat dat niet zo is...
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                      Sorry de witte maar volgens mij zit er verschil tussen 1 mango en 3 og kush zaadjes en amnesia. En de apparatuur zijn ook anders. Toch bedankt maar had lieve een antwoord gehad op me vraag zoals ariebombarie dat deed. Zie net dat me eerste zaadje al begint te ontkieme kleine stengeltje van een milimeter komt er uit en dit is pas de 3e dag had begrepe dat het bij amnesia wel een week kon duure.

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                        Als je het dan zo goed weet dan begrijp ik je vragen niet, trouwens mangozaadjes ontkiemen net hetzelfde als OG Kush zaden hoor.

                        Ach het is jou feestje, kloot toch lekker aan, doe ik ook.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #13
                          Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                          Ahha okee isgoed zoals ik al zei ben ik beginner doe dit de 1e keer bedankt voor de hulp d witte. Heb net me eerste zaadje waar een centimeter lange stengel aan zat in klein potje bemest aarde gezet 1 dopje water op et aarde om et zaadje heen en een betje erop heb ook 2 lamp van 140 watt de stuk er zo een 15/20 centimeter derbove gehange de andere zaadjes gaan niet zo snel heb een doorzichti bekertje gebruikt en daardoor zie ik dat de 2 andere zaadjes ook al
                          opweg zijn naar een halve centimeter stengel 1 zaadje is heel erg groot geworde en die andere is nog redelijk klein.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Me eerste ontkiemde zaadje in et potje
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                            Lees ook het artikel wietzaden ontkiemen eens door. Onderaan het artikel staan nog enkele handige links.
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Zaadjes ontkiemen en dan?

                              Ja dat was een goeie uitleg bedankt voor de tip! Heb ze der alle vijf onder de lamp gezet nu maar afwachte heb ze in bemeste aarde gestopt met de lampjes er 15/20 centimeter erboven. Had op die andere site ook niet meegekrege dat ik me water dagelijks moesr verversen. Gellukig ware ze toch uitgekome

                              Comment

                              Bezig...
                              X