Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voeding:
moet ik nu beginnen met pk 13 14 of niet???
jointjedraaien1.jpg Wil iemand mij aub vertellen of ik bij de ww op de foto al pk 13 14 kan gebruiken ??? ik denk dat deze nu op 6 weken zit vanaf zaadje
mvg Remco
Voor gebruik de fles goed schudden.
Voeg drie tot vier weken voor het oogsten CANNA PK 13/14 toe aan het voedingsvat.
Gebruik CANNA PK 13/14 en bij bloemvorming over de gehele plant.
CANNA PK 13/14 kan zonder problemen worden toegediend in een concentratie van 15 ml per 10 liter kraanwater, mits de EC-waarde van je standaard voeding niet hoger is dan 1.8 mS/cm.
EC- en pH-waarden dienen altijd gecontroleerd te worden, nadat CANNA PK 13/14 is toegevoegd.
CANNA PK 13/14 kan, onder normale condities, in combinatie met alle CANNA producten worden toegepast.
Gecombineerd met CANNA pH MIN bloei, kan in uitzonderingsgevallen verzadiging in het voedingsvat optreden.
Mocht dit gebeuren, dan adviseren wij gebruik te maken van CANNA pH MIN groei (salpeterzuur in plaats van fosforzuur).
Voorkom hoge pH-waarden (hoger dan 7.0) in het voedingsvat, nadat CANNA PK 13/14 is toegediend. Een hoge pH-waarde verhoogt het risico op verzadiging.
Verzadiging resulteert in onomkeerbare zoutverbindingen, die de plant niet meer natuurlijk kan opnemen.
De voeding in het vat is onbruikbaar geworden en het vat moet goed worden schoongemaakt, om verdere neerslag te voorkomen.
-----------
De meest geschikte week voor toevoegen van PK13/14 is week 5 of week 6 bloei.
1 tot 1.5ml PK13/14 per liter water en 2-3ml/L bloeivoeding in die week.
Vergeet niet dat je minstens twee weken aan het einde geen voeding meer geeft als je PK13/14 hebt gebruikt.
Die twee weken zijn nodig om de grond en plant "schoon" te maken, PK13/14 in het eindproduct is geen fijne smaak.
Dus niet week 6 vanaf zaadje, maar week 5 of 6 vanaf je de eerste echte bloei gezien hebt.
Bloei begin je te tellen als je kleine pruikjes ziet van die witte haartjes.
Comment