Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mij helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan iemand mij helpen?

Korting op 420shop
    Beste forumleden,ik zit met een vraag over het bepalen wanneer oogsten,ik heb de artikelen over de Trichomes uitgebreid gelezen en kom er niet echt uit,daar t lijkt of ze op m'n planten niet Amber kleuren,schijnt vaker voor te komen bij autoflowers heb ik gelezen.ook van de calyxen wordt ik niet veel wijzer,vindt T lastig inschatten of ze nog uitZetten of niet.

2x white dwarf. 1x blue invader +- 8 week bloei.
    Attached Files
    ITS all About the bass,no treble!!

Re: Kan iemand mij helpen?

Dat trichiomen niet amber zouden worden met buitenplanten heb ik ook gehoord.

Maar je kan ook alleen maar de pistels kijken en oogsten als 80 % bruin is. ( is niet de beste manier)
    Ik zie op de foto's bijna alleen maar witte pistels(haren), dus de plant is zeker nog niet rijp.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Dankjewel voor je reactie,ben denk wat overbezorgd dat ik te vroeg of te laat de schaar er inzet.de eerste pistels werden vrij snel bruin,maar er komen nog steeds witte bij,en die worden niet bruin,zal je raad opvolgen thanx!

Comment

Maar je kan ook alleen maar de pistels kijken en oogsten als 80 % bruin is. ( is niet de beste manier)
        NEEE!
        Dat kan wel ja, maar het is geen manier. Die haartjes zijn bedoeld voor bevruchting, als de plant niet bevrucht is, dan sterven die haartjes door schommelingen in temperatuur, aanraking, luchtvochtigheid. Ze zijn alles behalve een maatstaaf voor rijpheid.
        Die fabel moet de wereld uit, want anders blijven mensen erover posten!
        zwelling van de calyx
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik raak ook NOOIT de toppen/bloeiharen aan,zelfs ook niet of weinig nadat de plant is
          Zie je er idd wel veel doen,vanaf de 1e tekenen van bloei,de toppen en/of bloeiharen met hun handen gaan aanraken,niet doen

Comment

Dat aanraken moet iedereen zelf weten. Ik vind het heerlijk om er eens langs op te strijken, of eens van dichtbij te ruiken. Dan raak je weleens wat. Hoort er bij. Maar het belangrijkst is gewoon om die haren niet als meetmateriaal te gebruiken.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Ruiken dat wel altijd soms blijven er een paar trichomes plakken aan men neusharen loop ik gans de dag wiet te ruike man
              Voor de rest raak ik zo min mogelijk aan btw strelen lr2 tis geen vrouw he ofja jawel

Comment

Allright,thanks lr2,ik had wel een loupe,maar geen hele beste.ben meer op m'n gevoel afgegaan met de plant als geheel,omdat t idd m'n eerste kweekje is,leek T me beter om T eerst hier te checken.
                Heb r idd veelvuldig riant met m'n neus ingehangen
                Weer wat geleerd,thanks Guys!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  NEEE!
                  Dat kan wel ja, maar het is geen manier. Die haartjes zijn bedoeld voor bevruchting, als de plant niet bevrucht is, dan sterven die haartjes door schommelingen in temperatuur, aanraking, luchtvochtigheid. Ze zijn alles behalve een maatstaaf voor rijpheid.
                  Die fabel moet de wereld uit, want anders blijven mensen erover posten!
                  zwelling van de calyx
                  No offence taken, je hebt helemaal gelijk dat ze over het stukje niet de beste manier heen lezen.
                  Ik zelf heb vorig jaar ook een microscoopje gekocht via de 420 shop, om naar de trichomes te kunnen kijken.
                  Lets not criticize but legalize

Comment

Ik zou een USB microscoop halen, weet je het zeker.
                    Ik heb deze: http://www.andonstar.com/e_products/...cope-V1-1.html uit China voor 50 euro.
                    Werkt super.
                    Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                    Verslag:
                    1e n00b binnen kweek...
                    Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

Dat is zeker mooi spul Arie,zal r eens een nachtje over slapen.

Comment

Via Ebay heb ik er een van 15 euro. Geen topkwaliteit, maar voldoende om te checken.

Maar goed, doe nog 3 rondes, en je kan het op gevoel. 't is maar waar je geld aan uit wilt geven.

Comment

Bezig...
                        X