Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb nog geen voeding gegeven en ee pot is niet tegen de muur geplakt ik heb 2 plantjes staan in een tent er hangen nu 2 spaarlampen boven het zijn autoflowers btw.
ik heb ook een 250w hps lamp maar omdat mijn tent op mijn kamer staat krijg ik met mijn hps lamp de temperatuur niet naar benede die liep wel op tot 34 grade dus heb ik 2 spaarlampen gehangen zo een 10-15cm boven mijn plantje.
mischien kunnen jullie het beter zien op deze fotos.
sorry kan je niet helpen mar als dat van mij zo zou zijn ik zou het in de vuilbak gooien en nieuwe zaaien .. mss teveel warmte van de spaarlamp ik zou het echt niet weten... voeding al gebruikt want als dat het is is dat het probleem ander kan ik je spijtig genoeg niet helpen ...
kan iemand mij helpen mijn plantjes staan nu ongeveer 2 weken en beginne ze gele bruine vlekken te krygen en krullen ze naar boven kan iemand mij helpen ?
Comment