Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goedendag heren ik heb een 8weken oude wietplant ik heb nu een tent gekocht heb ook nog een philip 400 watt master wat heb ik nu echt nodig voor mijn wietplant
Dank u alvast
Beste kweker heb nu 2planten van 6weekjes oud is mijn 2e kweek 1ste was met stekje nu met zaadjes heb een paar problemen denk ik ene is veel kleiner dan de ander zien jullie misschien wal problemen heb 3x18watt tl lamp tent 90x90x160 gebruikte eerst regenwater nu het niet meer regent gebruik ik kraanwater geen voeding helemaal niks20151004_122533.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Beste kweker heb nu 2planten van 6weekjes oud is mijn 2e kweek 1ste was met stekje nu met zaadjes heb een paar problemen denk ik ene is veel kleiner dan de ander zien jullie misschien wal problemen heb 3x18watt tl lamp tent 90x90x160 gebruikte eerst regenwater nu het niet meer regent gebruik ik kraanwater geen voeding helemaal niks20151004_122513.jpg20151004_122513.jpg
Lees ff wat verslagen van andere microkweken door. Daarin staan alle antwoorden.
Zoals het licht. Dat is veel te weinig en vul je pot eens tot de rand met grond.
Succes
Nog steeds zonder voeding precies? Heeft nogal wat tekorten. Daardoor is het gewoon ook onmogelijk om maar op het zicht daarover iets meer te weten. Wat sowieso al lastig is. Dus je zal naar de trichomen moeten kijken met een usb zakmicroscoop.
Comment