Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

easy 12v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    easy 12v

    Korting op 420shop
    Ik heb zo'n kastje maar ik begrijp het niet goed. De instelling van de graden snap ik maar de 3 knoppen onder niet. Ik ben een vrouw dus lief zijn he haha! Wat ik begrijp zal ik vertellen. de in en uitlaat zitten er op aangesloten en ik kan door middel van het draaien aan de eerste 2 knoppen dat " beinvloeden" Ook heb ik begrepen dat het vacuum moet zijn. meer lucht eruit als erin denk ik dan. Nou ja hier houd het een beetje op. de linker staat op 30 en rechts op 90. ik zou graag willen weten hoe het werkt.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Sorry, easy 12a is het

    #2
    Re: easy 12v

    Met de ene dim knop stel je het maximale toerental in en met de andere dim knop het minimale toerental. Als de temperatuur boven de ingestelde temperatuur komt schakelt de kast naar het maximale toerental. Hierdoor zal de temperatuur weer gaan zakken. Als de temp gezakt is tot de ingestelde temperatuur dan schakelt de kast naar het minimale toerental.

    Comment


      #3
      Re: easy 12v

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Met de ene dim knop stel je het maximale toerental in en met de andere dim knop het minimale toerental. Als de temperatuur boven de ingestelde temperatuur komt schakelt de kast naar het maximale toerental. Hierdoor zal de temperatuur weer gaan zakken. Als de temp gezakt is tot de ingestelde temperatuur dan schakelt de kast naar het minimale toerental.
      bedankt voor je uitleg ben ik erg blij mee! Met temperatuur naar beneden krijgen dan gaat de inlaat met frisse lucht harder werken dus. Nu heb ik ook een temperatuurmeter en als ik daar op kijk is de temperatuur wel is hoger als waar ik het kastje op heb ingesteld. het is natuurlijk heel warm en onder een plat dak (wel geisoleerd) word het erg warm nu.mMaar wil dat dan zeggen dat ik te weinig capaciteit heb? En dat derde knopje is geloof ik wanneer hij gaat reageren. Ik bedoel bij een verschil van bv 3 graden gaat hij pas naar zijn maximale toerental toe?

      Comment


        #4
        Last edited by FlintStoned; 24 August 2015, 18:04.

        Comment


          #5
          Re: easy 12v

          Ik ga nu ff uitproberen! Mijn merk is easy 12 a, ik weet nog niet hoe ik een foto kan posten. Dank je wel FlintStoned 👍

          Comment


            #6
            Re: easy 12v

            Is het deze?
            EASY_ANALOOG_12A_4ac75ab7920ad_4.png
            Technische gegevens
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment

            Bezig...
            X