Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Mijn plant doet vreemd.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HELP Mijn plant doet vreemd.

Korting op 420shop
    20150826_132057.jpg20150826_132109.jpg20150826_132103.jpg20150826_132119.jpg20150826_132127.jpg

20150826_132109.jpg20150826_132103.jpg20150826_132119.jpg20150826_132127.jpg
    Wie O wie kan mij helpen , ik gebruik Normale Potgrond en geen voeding. ik zit in week 4 van de bloeifase.
    Waarom doet mijn plant zo raar wat komt ti te kort?
    Misschien handig nu nog met Bloeivoeding te beginnen Of???

Mvg

Re: HELP Mijn plant doet vreemd.

Grotere pot waarschijnlijk
    God was never on your side..

Comment

Super bedankt voor de reactie, kan het nog nu iin week 4 bloei fase overpotten?

En heb ik geen Voedingen nodig? Wat ik heb gelezen is dat potgrond genoeg voeding bevat tot de 4e week of is dit onzin?

Nogmaals bedankt Bella

Comment

zet hem eerst maar eens in een grotere pot
        God was never on your side..

Comment

Waarom doet mijn plant zo raar wat komt ti te kort?
          ---->
          ik gebruik Normale Potgrond en geen voeding.
          Tja,...

Comment

Idd... Als jij niet eet en uw maag grolt, is dat dan ook raar?

Comment

Geen voeding geven kan niet, zoals je nu zelf kan zien.
              Dat lukt misschien wel als de plant in de volle grond staat, maar zeker niet in een pot.

Een fles voeding kost niet zo veel, en je hebt toch minimaal wel een fles 1 component nodig.
              Of een fels a en een fles b, en dan zelf mengen.

Of je kiest een merk dat een fles groei voeding heeft, en een fles bloei voeding.

Desnoods pokon.
              Lets not criticize but legalize

Comment

Beetje pokon uit de supermarkt meegeven. Het heeft weinig zin om nu nog gigantisch bij te gaan sturen.
                Gewoon mondjesmaat bijvoeden en het tot het eind uitzitten. Met bloeivoeding blokkeer je stikstof, en dat is nu net het grootste tekort. Dus gewoon universele voeding lijkt me beter.

En verdikkie, die titel... Niemand met geel blad kan er aan zien dat je probleem een plant met gele bladeren betreft. Oftewel; je helpt er niemand mee.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Beetje pokon uit de supermarkt meegeven. Het heeft weinig zin om nu nog gigantisch bij te gaan sturen.
                  Gewoon mondjesmaat bijvoeden en het tot het eind uitzitten. Met bloeivoeding blokkeer je stikstof, en dat is nu net het grootste tekort. Dus gewoon universele voeding lijkt me beter.

En verdikkie, die titel... Niemand met geel blad kan er aan zien dat je probleem een plant met gele bladeren betreft. Oftewel; je helpt er niemand mee.
                  Ik snap ergens niets van je opmerking over dat stikstof tekort. Welke gek gaat er nou voeding maken die stikstof blokkeert ?
                  Dat zal ongetwijfeld aan mij, liggen, maar ken je dat effe toelichten?

Comment

Gewoon blijven voeden met bloeivoeding en dan komt het wel goed.Volg een schema.zo leer je voor volgend jaar.En geen pokon gebruiken!!!!!!!!!

Comment

Last edited by FlintStoned; 27 August 2015, 10:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theprodigy80 View Post
                        Gewoon blijven voeden met bloeivoeding en dan komt het wel goed.Volg een schema.zo leer je voor volgend jaar.En geen pokon gebruiken!!!!!!!!!
                        Ik heb de inhoud van house en garden 1 component vergeleken, met pokon. De verhouding is iets anders, maar er zit toch echt het zelfde in.
                        Verder geef je een mening die haaks staat op wat lr2 zegt.
                        Dat mag natuurlijk, maar dan zou ik wel graag onderbouwt zien waarom je het niet met hem eens bent.

Comment

De plant is veelste groot voor die pot die wortels kunnen nergens heen gaan miss rotten je moet een cement bak halen gwn 6 gaten verdeelt over de zijrand aan de onderkant maken en 4/5 gaten aan de onderkant dan koop je RHIZOTONIC voor de wortels stimulatie ziektes te verhelpen en berere opname van voeding

TERRA FLORES Voor bloei
                          PK13/14 alsje al lekkere toppen hebt
                          afharder stage3 heet dat ofzo als je de toppen een dynamische afbloei wilt geven

Comment

Overvoeden met pokon leverd keelpijn wiet op. Kan wel als je goed oplet welke ingredienten erin zitten absoluut niks mis mee behalve het op synthetische basis gemaakt word en ik liever natuurlijke verbinding heb.. maar daarom zeg ik altijd keuzes zijn er keuzes maak je.. op ne bladproblemen zeg ik op mijn beurt stikstof tekort idd ik raad je wat canna flores rhizo tonic en canna enzyme aan en dat toevoegen volgens het schema van canna... check ook de ph van je grond.. suc6

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                            K-007
                            Kishan's kijkdoosje

Comment

Owja en zoals djordy ook zegt pk13 beetje of iets wat p en k bevat 1 en 3 staat voor de verhouding van de p tot de k

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                              K-007
                              Kishan's kijkdoosje

Comment

Bezig...
                              X