Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Mijn plant doet vreemd.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: HELP Mijn plant doet vreemd.

Je grond kan ook verzuurt zijn verlagen met iets fosforhoudend.. google staat et vol mee

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    K-007
    Kishan's kijkdoosje

Comment

FlintStoned ik heb zelf ook gekweekt met pokon omdat het idd hetzelfde is als je de goede pakt maar het zijn wel industrieel gemaakte verbindingen. Ik op mijn beurt na wat negatieve kweek ervaringen met pokon wat me keelpijn opleverde.. moet hierbij zeggen dat ik soms mss ietwat veel voeding gaf net op de max ghehe en dat vond ik in smaak echt minder... en ik ben gewoon een eikel in smaak van wiet moet uber sterk zijn heerlijk citrus achtig en fris niet te kruidig... ok wil nog wel is met pokon citrus voeding expirimenteren maar prefereer probeer het nou met de canna lijn en ga het verschil in smaak testen. Aangezien het dezelfde ammie soort is... dus hier mijn onderboiwing en mijn negatieve advies.. benieuwd naar jouw argumenten ... yabba dabba doo baby )

K-007
      Kishan's kijkdoosje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kishan007 View Post
        Overvoeden met pokon leverd keelpijn wiet op. Kan wel als je goed oplet welke ingredienten erin zitten absoluut niks mis mee behalve het op synthetische basis gemaakt word en ik liever natuurlijke verbinding heb.. maar daarom zeg ik altijd keuzes zijn er keuzes maak je.. op ne bladproblemen zeg ik op mijn beurt stikstof tekort idd ik raad je wat canna flores rhizo tonic en canna enzyme aan en dat toevoegen volgens het schema van canna... check ook de ph van je grond.. suc6
        ...........................
        FlintStoned ik heb zelf ook gekweekt met pokon omdat het idd hetzelfde is als je de goede pakt maar het zijn wel industrieel gemaakte verbindingen. Ik op mijn beurt na wat negatieve kweek ervaringen met pokon wat me keelpijn opleverde.. moet hierbij zeggen dat ik soms mss ietwat veel voeding gaf net op de max ghehe en dat vond ik in smaak echt minder... en ik ben gewoon een eikel in smaak van wiet moet uber sterk zijn heerlijk citrus achtig en fris niet te kruidig... ok wil nog wel is met pokon citrus voeding expirimenteren maar prefereer probeer het nou met de canna lijn en ga het verschil in smaak testen. Aangezien het dezelfde ammie soort is... dus hier mijn onderboiwing en mijn negatieve advies.. benieuwd naar jouw argumenten ... yabba dabba doo baby )

Overvoeden met pokon leverd keelpijn wiet op. --> bij een overvoeding egaal welk merk voeding krijg je een scherpe wiet. Verder licht de scherpheid natuurlijk ook aan de manier van drogen en curen.

Kan wel als je goed oplet welke ingredienten erin zitten absoluut niks mis mee behalve het op synthetische basis gemaakt word en ik liever natuurlijke verbinding heb. --> Ook de canna lijn die je nu gebruikt is een minerale voeding net zoals pokon een minerale voedinslijn heeft maar ook een bio voedings lijn. Chemisch gezien is er geen enkel verschil tussen het stikstof molecuul wat van koeienstront komt of het stikstofmolecuul wat men wint uit bijvoorbeeld aardolie (eat voorheen natuurlijk ook gewoon planten waren). Verder is biologie en de natuur zelf ook 1 grote chemie fabriek. Alle processen in de natuur is chemie.

op ne bladproblemen zeg ik op mijn beurt stikstof tekort idd ik raad je wat canna flores rhizo tonic en canna enzyme aan en dat toevoegen volgens het schema van canna... check ook de ph van je grond.. suc6 ----> canna flores bevat nauwelijks N de p en k erin zulln zelf de N opname blokeren , de rizo is een wortelstimulator die bevat ook geen N en enzymen bevorderen enkel processen maar voegen ook geen extra N toe. Mooi advies geef je ghahaha.

Kortom ik zie geen enkel verschil tussen de minerale voeding van pokon of minerale voeding van bijvoorbeeld plagron , canna, atami enz. In ze allemaal zit NPK en wat Mg en wat sporenelementen. Zede voedingszouten zijn allemaal "chemisch"geproduceerd. Ook pokon heeft een heel uitgebreide bio voedingsslijn Ook hier gebruiken ze de zelfde grondstoffen als andere merken dat doen. Ook hier zie ik geen enkel verschil. Download eerst eens een data sheet voor je dus maar vanalles gaat roepen.

Dat jij scherpe wiet hebt gehad heb je enkel en alleen aan je zelf te danken en niet aan pokon.

Rest my case.

Comment

Lol werk je bij Pokon ? [emoji14] was meer als scherp. Het was echt keelpijn opleverend. die bio lijn van Pokon wist niet dat hun dat hadden. Ik zal is kijken.

oke het moest goed advies zijn.. in dar geval eerst ph meten dan kalium toedoenen 3 gram op een volle plantegieter eneuh of een oplossing van houtas of besproeien met bitterzout maar daar ben ik geen voorstander van... flintstoned.. ken jij mij? Ycie?

K-007
          Kishan's kijkdoosje

Comment

Idd dat is wel zo natuur is zo ook 1 chemische fab

K-007
            Kishan's kijkdoosje

Comment

Ik werk niet bij Pokon en wil er ook geen reclame voor maken. Het stoorde me echter dat er als de naam Pokon valt vele meteen beginnen te roepen dat het geen goed product zou zijn zonder zich de moeite te nemen om eens na te kijken welke producten ze hebben. LR@ had het namelijk helemaal niet over minerale vloeibare pokon waar jij over begon te roepen. Naar mijn mening, en ik heb dus wel opgezocht wat Pokon aanbied en waaruit het bestaat, is er geen verschil tussen de minerale NPK + Mg + sporenelementen die in vloeibare minerale Pokon voeding zitten en andere vloeibare minerale voeding van een ander merk.

Dat je keelpijn ervan krijgt is geen bewijs dat de minerale Pokonlijn slecht zou zijn. Het geeft eerder aan dat er toch een paar zaken niet geheel vlekkeloos zijn gegaan tijdens die kweek, oogst droogperiode en het curen. Ik vind het dan te kort door de bocht om dan maar te gaan roepen dat het van de Pokon kwam. Waarschijnlijk was je het zelfde gebeurd met een ander merk minerale voeding.

Verder ken ik je niet zover ik weet, ik kom uit het zuiden van het land.
              oke het moest goed advies zijn.. in dar geval eerst ph meten dan kalium toedoenen 3 gram op een volle plantegieter eneuh of een oplossing van houtas of besproeien met bitterzout maar daar ben ik geen voorstander van... flintstoned.. ken jij mij? Ycie?
              Last edited by FlintStoned; 29 August 2015, 19:45.

Comment

lol was stoned en haalde stikstof en nitraat even doormekaar.... aiii ik steek er 1 op
                K-007
                Kishan's kijkdoosje

Comment

Nitraat is toch juist de stof die wietplanten opnemen om stikstof binnen te krijgen?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja .

Comment

Last edited by FlintStoned; 29 August 2015, 21:41.

Comment

Dankjewel flintstoned voor de laatste informatie kutzooi dan ik heb gister ivm een stikstof gebrek no3 toegevoegd 2ml op 8 liter water ... als ik jouw goed begrijp leverd overdoseren hiermee keelpijn op... heb je tips om simpel met huishoudelijk iets zoutophoping af te spoelen indien nodig.. ik heb voor het eerst ph papiertjes stapels dus meet nu heel secuur de ph en die zit goed op 6.0 a 5.9

Ik heb ook calcium en KH en KhInd (groen) khalium jij tips in goed gebruik van deze stoffen want heb ze gewoon liggen in case gebruijte het eigenlijk niet

Last edited by kishan007; 30 August 2015, 12:12.
                        K-007
                        Kishan's kijkdoosje

Comment

En wat vind je hiervan kosten maar een euro de zak

K-007
                          Kishan's kijkdoosje

Comment

Owja wil niet onbeleeft zijn.. goede morgen heren van goede leven

K-007
                            Kishan's kijkdoosje

Comment

Ey koffie in de hang mat zie ik da nu goed
                              God was never on your side..

Comment

Jup jup + een lekkere widow jonkoe + lekker zonnetje nee werk ook niet bij de plus

Last edited by kishan007; 30 August 2015, 12:12.
                                K-007
                                Kishan's kijkdoosje

Comment

Bezig...
                                X