Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Mijn plant doet vreemd.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2), maar de meeste worden geabsorbeerd door de wortels uit de grond.

Koolstof, waterstof, stikstof en zwavel zijn nodig omdat ze de bouwstenen zijn van de moleculen van het leven
    Phosfor boor en silitium zijn betrokken bij energieoverdracht-reacties;
    Kalium, natrium magnesium calcium mangaan en cloor hebben verschillende functies, waaronder de handhaving osmotische concentratie en structuren van enzymen;
    Ijzer, koper, zink en molybdeen zijn nodig in prostetische groepen voor de elektronenoverdracht-reacties.

Verder is dit dus een samengestelde voeding voor een deel is dit mineraal en voor een deel is het bio-mineraal. Geheel bio mag je dit niet noemen en ook niet geheel mineraal. Voor je begonia's prima spul.
    Last edited by FlintStoned; 31 August 2015, 15:21.

Comment

Re: HELP Mijn plant doet vreemd.

Lig het lekker zo hang mat of frommel je helemaal op als je er in lig je weet wel dat ineens je benen in je nek liggen ofzo
      God was never on your side..

Comment

Hallo allemaal,
        Bedankt voor alle reacties/hulp.
        Ik heb mijn plant overgepot en ik zie na 5dagen al een groot verschil. Alleen had ik een vraag : waarom groeien er nog geen toppen? (Week5)(waarvan getelt de eerste dag 12/12)Haartjes genoeg waarvan sommige al aardig bruin aan t worden is. Ik heb een universele bloeivoeding met npk 7+4+6 die ik deze week 2x heb meegegeven van de (action). Volgend jaar ga ik met canna ovd aandeslag. Hoelang zou k nog moete wachten met oogsten?(plant heb ik gekregen weet ook nog niet wat voor soort is). In de grond potgrond zit al pk 13/14 las ik . Hier wat fototjes : hoop dat ik door jullie een betere oogst krijg en leer voor t volgend jaar.
        20150831_165202.jpg20150831_165225.jpg20150831_165251.jpg20150831_165257.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Opnieuw de fotos
        Attached Files

Comment

universele bloeivoeding met npk 7+4+6 Klink tegenstrijdig er zit nogal vel N in namelijk. Groeivoeding is veel n minder k en p bloeivoeding is een beetje N veel K en P. Te veel N in bloei remt de bloemvorming.

Verder ben je gaan tellen vanaf je de lamp 12/12 zette. Je moet de bloeiweken echter tellen vanaf het moment dat er al flink wat pistels in de toppen komen (de pistels in de oksels laat je buiten beschouwing dat is voorbloei). Afhankelijk van de hoeveel tijd groei de planten hebben gehad en de vitaliteit van de plant duurt het een week tot 4 weken vooal ze echt in bloei gaan op 12/12. Pas dan begin je te tellen. Als ik de topopbouw bekijk zit je midden tot eind week 2 ware bloei nu.

Comment

Neuh ik gebruik canne vega maar weet dit ook wel kan gebruiken als voeding... voor een euro komt het wel heel erg in de buurt vind je niet maar gebruik zelf liever nou canna vega mss toekomst wat anders.. wat gebruik je zelf?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
            K-007
            Kishan's kijkdoosje

Comment

Bedankt ,

Hey Flintst0ned,

Op de aardevoeding staat dat er pk 13-14 in zit. K ben bang als ik nou een fles bloeivoeding koop dat k der overvoed. Zou ik het redden met dit bloeivoeding product die ik nu gebruik tot einde oogst?. Mvg bedankt k hou gewoon 2-3week bloei aan.

Het is mijn eerste plant ooit dus alle kleine dingetjes weet ik dus niet. Eenigste wat ik wil is goeie/rookbare weed en het liefst zo veel mogelyk eruit kunnen halen. Ik ben dus net 5dagen gestart met bloeivoeding geven Alles wat ik leer is dus vanuit dit forum. Thanksthanksthank
              Last edited by Rdammmer; 31 August 2015, 21:15.

Comment

Minder is meer,...
                Last edited by FlintStoned; 31 August 2015, 22:08.

Comment

Hoebedoel je flintst0ned?

Comment

Pk 13/14 is 13 P + 14 K das een bloeibooster . Zelf ben ik geen voorstander van pk13/14 maar beter gewoon netjes bloeivoeding (waar ook nog een beetje N ) inzit geven iedere algemene bloeivoeding voldoet.
                    Met minder is meer bedoel ik:Je kan een plant niet vetmesten een plant neemt enkel wat ze nodig heeft dus alles wat je te veel geeft komt als ballastzout in de pot en dat blokkeert de de opname van het beetje wat er wel nog was. Geef je dus teveel dan rem je de zaak. Oude chinees wijsheid minder is meer (opbrengst) geld ook bij cannabis.

Comment

Dan vraag ik me wel af, heb je van pokon dan groei en bloeivoeding?Of bedoel je die met humusextract????Zijn er nog meer pokon kwekers?

Comment

Wat weerhoud je om eens gewoon pokon in google in te tikken? Dan kom je vanzelf op de gehele voedingslijnen van dat merk met alle uitleg. Ik wil best je eten voor je voorkauwen maar ik neem toch aan dat je die 5 letters geheel zelfstandig kan intypen....,

Comment

Aha weer wat geleerd flintst0ned.

Ik kwam vandaag dit beestje tegen op mijn plant weet iemand wat het is? Of kan t niet kwaat ?

Mvg
                          Attached Files

Comment

Dat lijkt een eendagsvliegje. Kan verder geen kwaad.

Comment

Oke gelukkig maar. Ik zal zo even wat nieuwe fotos plaatsen. Wat zou jij/jullie nog doen als je deze plant zelf in bezit heb. Voor de duidelijkheid : Potgrond , en een universele bloeimiddel voor ''Alle groene balkon/buiten planten(staat er op) gebruik ik. Ik ga 1 deze dagen na een growshop voor dergelijke ingredienten. En oja ik heb als k geluk heb maar va 8-13:00 zon op mijn balkon. En de laatste dagen niks aangezien het smorgens bewolkt hier is en middag de zon op de galerij staat. Is dit een grooot probleem? Ik las ook dat je zelf met huis,tuin en keuken verlichting kan kweken??? Fabel?

Mvg
                              Attached Files
                              Last edited by Rdammmer; 2 September 2015, 17:04.

Comment

Afweging wat iemand zijn voorkeur + mogelijkheden zijn natuurlijk. Ik zou er voor kiezen om buiten te laten, en rustig aan met voeding ( liever wat te weinig dan te veel.. )

Je maakt de afweging nu, er kan een nazomer komen: dan mis je weer dat gratis licht.
                                Mocht je toch ruimte hebben/willen beginnen heb je iig een mooi excuus om wat eerder te beginnen.

Comment

Bezig...
                                X