Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Mijn plant doet vreemd.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: HELP Mijn plant doet vreemd.

Oke, hoeveel weken heb ik denk je nog te gaan? En kan iemand zien wat voor soort het is of is dat onmogelijk? Mvg

Comment

Zo te zien staan ze in week 2 ware bloei. Je moet dus zeker nog een maand of 2. Oogstmoment bepaal je aan de hand van de trichomen. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes

Welke strain het is kan ik je zo niet vertellen.

Comment

Okeoke bedankt. Ik zou nog ff 7-8 weken geduld moeten hebben dus. Is er een idee meer zon uren te kunnen krijgen? Evt met een spaarlamp? Ik las dat het wel kan met een spaarlamp??? ... is 1 dan genoeg voor mijn plantje? Of kan dat helemaal niet?

Comment

Ik denk dat ze wel opknappen als je ze overpot in een grote pot, a la Cementkuip met goede growshopgrond en een paar gaten onderin.

Comment

En dus beste is afwachten niks meer toevoegen?. En trouwens nog wat ik heb een kleine afdakje op mijn balkon maar met die zware regen is meeste me plant aan 1 kant zeiknat. Moet k em na binnen halen savonds? Of is het wel goed dat me topjes regen vangt?.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja heb em 3x overgepot nu zit die in denk wel meer dan 30liter vierkante pot/emmer/kist. Ben nu eenmaal begonnen met potgrond. Volgend jaar pak ik het heel anders aan . Ik heb haar ook maar gekregen om te proberen. Mvg

Comment

Op zich is het zeker niet erg als je plant in de regen staat echter in een pot heb je snel kans dat deze te nat regent .
              Zelf vind ik de wiet van een plant die niet in de regen heeft gestaan lekkerder , maar smaken verschillen.

Comment

Regen is echt wel kut voor je toppen die houden water langer vast in de naatjes en dus veel eerder kans op schimmels.

Gewaarschuwd mens telt voor 2 ghehe

tijdens de bloei ben ik ook altijd een afgerichte waakhond en check ik dagelijks alle bladen op infectie. Als je de top vroeg weg snijd kan het niet uitbreiden. Liever beetje kwijt dan een berg kutzooi...
                K-007
                Kishan's kijkdoosje

Comment

Thanks alle voor de.info xD ,

Hier even wat nieuwe fotos, het lijkt wel dat er geen verschil in komt?.
                  Sommige bladeren krijgen zwartevlekken en andere bladeren verkleuren licht.
                  de bladeren bij de topjes blijven wel gewoon donker groen. wat kan het probleem zijn denken jullie?
                  ik dacht dat het misschien komt door de regen? is het mogelijk mn plant nu nog binnen te zetten en een bulb lamp van 25watt boven te hangen?
                  ik zie nu al dik 1,5week geen zon meer beter iets dan niets of heb k het tog verkee
                  & wat denken jullie als je zo na de fotos kijkt ? Wordt het een 0gram plantje ?? of tog weliets? gemiddeld?

En oja , mijn plant ruikt erg veel na lemon haze volgens mijn vrienden/vriendinnen. en ook geen rookende mensen vertelle mijn dat die na lemon ruikt
                  Zou het tog een heez plant kunnen zijn of ruiken ze allemaal wel zo?

bedankt voor alle info nogmaals! Sla het allemaal op zodat ik volgens jaar een mooie verslag kan maken.
                  Attached Files
                  Last edited by Rdammmer; 6 September 2015, 09:54.

Comment

Verplaats de plant niet te veel, daar krijgt ze stress van, hou ze als 't kan onder afdakje, de grond wordt anders veel te nat en dan kunnen de wortels zuurstofgebrek krijgen, ze kunnen gaan rotten, dat de toppen nog zo groen zijn is goed teken.
                    Volgens mij had je beter perliet in de aarde gemengd, houdt ze luchtig.
                    De beste lamp is de zon, een lamp van 25 Watt is zogoed als niets hiermee vergeleken, of bedoelde je 250 Watt ?
                    Oppassen met teveel voeding, plant is nog niet lang geleden verpot, wortelgestel kan daardoor beschadigd zijn, kans op verbranding.
                    Je wiet heeft nog lang te gaan, vermijd een natte potkluit en zet ze zoveel mogelijk in de zon.
                    Tit veur e pafke.

Comment

Hey ik zal me plant niet meer verplaatsen dan...
                      Ik heb een klein afdakje(dak). Vandaag zag ik onder sommige bladeren en diep onder de topjes(haartjes) zwarte puntjes eerst dacht ik dat et aarde was totdat k er beweging in zag komen ze zijn even groot als een korreltje aarde en is zwart (lijkt op pissebed maar super klein dus)wat zijn dit??? Ik kan nu geen foto maken want het is donker foto komt morgen . Wel kwam ik een andere topic tegen en het leek er verdacht veel op -https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/30334-Kleine-zwarte-beestjes-op-mijn-planten alleen daar wordt gezegt spint, en luizen. Maar mijn beestjes zijn echt zwart.
                      Last edited by Rdammmer; 6 September 2015, 21:56.

Comment

Zijn het echt beestjes ? je praat over een afdak waar veel vliegen kunnen schuilen
                        Vliegen poepjes misschien ?
                        Last edited by Nonsense; 6 September 2015, 22:24.

Comment

Nee ze lopen echt , ik zal zo even een foto maken van die beestjes en mn afdakje

Comment

Lieveheers beestjes kunnen wonderen verichten,.. koop een doosje en laat deze op je plant leven ze gaan dood als de investatie weg is... een lichtbol extra is altijd meer als niks.. ik zou persoonlijk er dan wel 4 van 75watt gebruiken en deze op 5cm afstand plaatsen... Maar de plant in elk geval niet meer verplaatsen dat vinden ze echt niet fijn. Dan gaan ze hun enrgie richten op hun blad positie aanpassen ipv die energie te gebruiken om te groeien..

spinnepoep is ook zwarte stipjes kijk op het kozijn en of je deze stipjes ook hebt en probeer deze weg te wassen. Als het met moeite weg was is het spinnepoep
                            K-007
                            Kishan's kijkdoosje

Comment

Dit is t onderdak waar ze onderstaat. Uiteraard wordt ze soms tog nat als de wind op mijn balkon staat. (Zie foto)

Ik heb weer zo'n beestje geplet met mn vingers en gelijk 4.0x vergroot voor/zei en onderkant een foto gemaakt . Weet iemand wat het is? Heb er niet 1 op mijn plant maar zeker 4-5 stuks(denkwelveelmeer) ze zitten erg goed verstopt tussen de blaadjes of in de toppen(haartjes) deze kwam ik trouwens gewoon tegen onder een blaadje.

Oorspronkelijk geplaatst door kishan007 View Post
                              Lieveheers beestjes kunnen wonderen verichten,.. koop een doosje en laat deze op je plant leven ze gaan dood als de investatie weg is... een lichtbol extra is altijd meer als niks.. ik zou persoonlijk er dan wel 4 van 75watt gebruiken en deze op 5cm afstand plaatsen... Maar de plant in elk geval niet meer verplaatsen dat vinden ze echt niet fijn. Dan gaan ze hun enrgie richten op hun blad positie aanpassen ipv die energie te gebruiken om te groeien..

spinnepoep is ook zwarte stipjes kijk op het kozijn en of je deze stipjes ook hebt en probeer deze weg te wassen. Als het met moeite weg was is het spinnepoep
                              Ik heb 2 leveheersbeestjes al op mijn plang aangetroffen kopen? Ze hebben vleugels
                              Attached Files

Comment

ik ben een leek met die beestjes enzo maar ik zou zeggen bladluis lmgtfy.com brb

Google liet zien dat het geparasiteerde bladluizen zijn.... http://www.lmgtfy.com/?q=geparasiteerde+bladluizen
                                K-007
                                Kishan's kijkdoosje

Comment

Bezig...
                                X