Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over beestjes en Voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Vraag over beestjes en Voeding

    Korting op 420shop
    ik heb 2 planten staan nu mijn vraag ik zag witte beestjes in de aarde heeel klein en wit als ik ze zag kropen ze meteen weer naar onder in de aarde nu ik heb ze verpot nu mijn vraag welke beestjes zijn dit en wat doet dit met de plant en over de voedig HESI is dit goed om in aarde te kweken met master Kush ? 16 planten ? mvg

    #2
    Re: Vraag over beestjes en Voeding

    Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..
    sigpic it is just a flower

    Comment


      #3
      Re: Vraag over beestjes en Voeding

      Ik denk dat het gewone mijten zijn.
      Van die witte spinachtige beestjes? Met een beetje mazzel eten ze spint en trips.
      Sinds dat ik die beestjes in mijn terrarium heb, is er geen spint meer, en ook geen trips. Vooral bij het wateren, of flink schudden, komen ze met duizenden tegelijk de grond uit.

      Ik vind ze wel leuk!

      Wormpjes en vliegjes, dat is vaak een slecht teken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Vraag over beestjes en Voeding

        de planten groeien heel goed niets aan de bladeren heel mooi en weet iemand iets over Hesi voeding voor Master kush Onder 600w 16 planten hoeveel gr zou je daar van halen ?

        Comment


          #5
          Re: Vraag over beestjes en Voeding

          Als ze ook springen zullen het springstaartjes zijn, die zijn niet schadelijk.

          Alles over Hesi voeding kun je hier vinden.
          Het aantal planten bepaalt niet de opbrengst.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Vraag over beestjes en Voeding

            Hoe meer planten hoe groter de opbrengst niet ?

            Comment


              #7
              Re: Vraag over beestjes en Voeding

              Als je 100 planten direct op 12/12 zet.. Dan breng je minder op dan wanneer je 50 planten netjes laat voorgroeien tot struiken.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Vraag over beestjes en Voeding

                Kijk 16 plantjes Master kush onder 600w hoelang of hoeveel weken op 18 en waneer 12/12 ? Met HESI voeding

                Comment

                Bezig...
                X