Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb 2 planten gekweekt uit zaad. 1 van begin juni en 1 van begin juli. Beide planten doen het goed, maar ze staan nog niet in bloei. Het is een Indica, Purple Bud. Heeft in pot altijd buiten gestaan op het balkon met veel zon en kreeg groeivoeding.

    Mijn buurman heeft 1 plant, een kloon van een moederplant, staat wel al (erg mooi) in bloei. Hij heeft een (Sativa?) Jack Herrer. Stond in pot op het balkon en sinds 2 weken in zijn badkamer en geeft geen voeding.

    Is het normaal dat de ene plant veel eerder bloeit dan de andere? Heeft het ermee te maken dat hij een kloon groeit? Of doe ik iets verkeerd?

    #2
    Re: Bloei

    Die van mijn is nu pas van start gegaan bloei Barney's Farm lsd 06/09/2015
    Dus denk die van jou dat ze zal ook van start gaan .
    Wihte widow

    Comment


      #3
      Re: Bloei

      Ik denk ook wel dat ze gaan bloeien, ik vind het alleen apart dat mijn buurman een kloon heeft, deze naar mijn idee veel te nat houdt en er verder geen klote mee doet, een mooiere plant heeft dan dat ik heb op dit moment. De mijne staan nu ook even in de badkamer, maar dat deed ik omdat het weer niet meewerkte. Ze moeten dus weer naar buiten, want mijn vriendin word er misselijk van.

      Comment


        #4
        Re: Bloei

        Als hij ze verdonkert in de badkamer is het normaal dat die eerder in bloei is gegaan ?

        Comment


          #5
          Re: Bloei

          Daar kan ik inkomen, maar er hangt gewoon een licht gordijn die niet erg verduisterd, alleen de zon bereikt de plant niet, maar er is licht genoeg.

          Comment


            #6
            Re: Bloei

            Een badkamer is ook een vochtige plaats
            Wihte widow

            Comment


              #7
              Re: Bloei

              Ja, vaak ook te vochtig voor een plant in bloei, dat heb ik hem al gezegd, maar hij is bang dat wanneer hij hem terug op het balkon zet, dat zij gejat word en daar geef ik hem wel gelijk in. Het is een buurtje waar veel stoners wonen dus het is zo weg.

              Comment


                #8
                Re: Bloei

                Elke soort bloeit op een ander moment. Zelfs onderling kan er veel verschil zijn binnen dezelfde soort.
                Hier begint het allemaal pas net, en dat is elk jaar zo..

                De ene plant is wat gevoeliger voor de lichtverschuiving dan de ander. Daarmee bedoel ik; de ene plant zal met 14 uur licht al bloeien, een ander pas bij 12 uur licht. En daar doe je niets aan. Nu in ieder geval niet meer.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Bloei

                  Is het normaal dat de ene plant veel eerder bloeit dan de andere? Heeft het ermee te maken dat hij een kloon groeit? Of doe ik iets verkeerd?
                  Das normaal ja je doet niks fout, buiten dat je je niet even een beetje hebt ingelezen in de materie voordat je eraan begon.

                  Comment

                  Bezig...
                  X