Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Get high on your own supply😂 4 x think different autoflouwer

Ik zie dit wel als een verloren kweek draai wel af maar dat niet veel gaat worden is zekers duidelijk te veel fout gedaan maar maakt niet uit daar leer je van !!doe er nu niks meer aan en voeding had nog niet gegeven want dat wist ik al dat je ze alleen aan t einde beetje bloei voeding hoefde te geven alleen afgezuurd water!!maar zal heus wel wat rookbaars van af komen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Thanx voor de uitleg flintstoned en ron voor de reaktie en ze zijn er dus wel in fem versie ron want t was wel verdomdt mooi plantje als je de groei kan bepalen is echt wel mooi plantje om te kweeken!!

Comment

jahoor daar komt zeker wat rookbaars vanaf enkel is de lamp koste ten opzichte wat je eraf haald natuurlijk een bittere som.

Verder zeker afmaken niks is verloren zeker als je hier en daar op het forum je lichten opsteekt en we kijken natuurlijk niet zomaar mee, we helpen. ALs klinkt het soms wat kleinerend , het is enkel bedoeld om je de goede weg te wijzen .

Comment

Das zeker waar maar eerste paar kweekjes kosten zo ie zo aardig knaken heb er best wat centjes in zitten maar daar lig echt niet wakker van!!heb nog een hobby daar zit veel meer in!!met deze hobby er bij ben ik wat meer thuis vindt me vrouwtje ook leuk

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb iemand nog een tip voor mooi scrog plantje!! lees wel maar zie door de planten de topppen niet meer zeg maar
        Ik zat zelf aan arjans strawberry haze van greenhouse!of
        Is dat te hoog gegrepen voor een noop!
        Last edited by Ed on grow tour; 10 September 2015, 22:18.

Comment

Last edited by FlintStoned; 11 September 2015, 10:19.

Comment

Lezen doe ik op zeker!! en voorkauwen hoeft niet en heb al aardig wat scrog verslagen gelezen! En je raakt nooit uitgelezen zo veel info dus als ik iets zie wat ik denk te willen kweken vaag t ff en hier heb ik me antwoord ik gaat ff verder snuffelen tussen de verslagen vindt vast iets wat minder lastig is!!

Comment

Druk aan t lezen

Comment

Hier nog wat foto's na de mishandeling hahaha waar zat ik met me hoofd!! ze staan er nog redelijk bij vind ik zelf!al heb niet alles fout gedaan want het ontkiemen,oplaten komen en de begin vase ging vrij makkelijk!ze staan er zo bij door te veel er aan te willen kloten meneertje ongeduldt
                Goed weekend en nu tijd om er een te roken

20150912_205027.jpg20150912_205134.jpg20150912_205148.jpg20150912_205156.jpg20150912_205208.jpg20150912_205218.jpg
                Attached Files
                Last edited by Ed on grow tour; 12 September 2015, 22:02.

Comment

Ik ben ook met afjes begonnen in de tent omdat het zo makkelijk leek.
                  Ondanks een magere oogst had ik het kweekvirus te pakken.

Geloof de breeders niet op hun blauwe ogen, in een tent brengt een plant altijd minder op dan buiten (in een goede zomer).

Ik heb geen ervaring met Think Different, maar heb mijn afjes gewoon getopt, waarbij ze geen stilstand hadden.

Mijn laatste ronde in de tent had ik van getopte afjes zo'n 280 gram onder 400w HPS en ook nog eens onder 14/10.

Cannabis kweken kent een aantal basisregels maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Ieder kiest het pad wat hij het lekkerst vind lopen.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi stemma
                    het kan ook zeker wel!!ik vindt ook dat na het fimmen wat ik geprobeerd had, de plant gewoon door groeide als of er niks gebeurd wel iets meer in de breete nouw was ik ook veel te laat er mee!! ik ga de volgende keer wel voor fem's om dat het scrog kweken te doen ten eerst kan je dan met je planten bezig zijn!meer als gewoon neer zetten en je tentje kan vol komen met 4 of 5 planten want ik wil me beetje aan de regels houden en niet me hele tent volgooien. Dus mijn droom kweek zou zijn 4 planten en dit hoķie vol te krijgen dus van daag wordt weer kleine speur tocht naar info ik heb de tijd klok op 18/6 voor deze draai en als ik 20 tot 50 g ga halen deze kweek dan is dat denk nog redelijk hahaha

Comment

De meest linkse flacon op je foto met sappies zou ik precies niet gebruiken !!

Comment

Ph- bedoel je ? En uitleg graag en wat dan wel te gebruiken !want iets zeggen zonder het te onder bouwen laat mij ook allen maar gissen! Enige wat kan bedenken dat geen bio is? In combo met bio voeding!
                        Last edited by Ed on grow tour; 13 September 2015, 10:24.

Comment

Comment

Biobizz adviseert bij een hoog Ph van je kraanwater je water aan te zuren, ik dacht boven de Ph 7. Moet je even op de website kijken.

Zelf heb ik Ph 7 en zuur niet aan. Dus kijk bij je waterleverancier wat jullie Ph is, niet verwarren met hardheid Dh.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Zo dat stukkie van flindstoned moest ik paar keer lezen zeg!!hahaha ph is 9 hier dus wel heel hoog om zo te geven. voeden had ik nog steeds niet gedaan en dat ga ik denk ook niet doen,meschien wat op t einde!! Had wel voeding gekocht omdat ik vondt dat ik het wel on huis moest hebben,mocht het nodig zijn!de all mix waar ze in staan moest voor 6 weken voldoende zijn. maar ja wat is wijsheid zo kraantjes watergeven? of bio ph- als dat echt bio is blijft toch een zuur of heb ik het mis!! Of zal ik wel wat af zuren maar dan met hoger ph bijv 7?en stemma heb ph meter dus dat was zo bekend thanks voor de reakties!
                              Last edited by Ed on grow tour; 13 September 2015, 12:40.

Comment

Als je Ph 9 is moet je zeker aanzuren tot Ph 7.
                                De biobizz voeding zuurt ook aan maar niet voldoende bij Ph 9.

Heb je een Ph meter ? Want een verkeerde Ph kan voor heel veel problemen zorgen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X