Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw en eerste kweekje binnen in een tent.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw en eerste kweekje binnen in een tent.

Ben ik wel met je eens. Maar nu heeft hij deze en kan er dus voorlopig wel mee vooruit.

Comment

is waar kan hij nog paar kweekjes mee verder op 400 natuurlijk, maar ik ken hem wrsl binnekort schakelt hij over naar 600w (bij zen 2de kweek)hij was er al over bezig vand e week daarom dat ik ook wat hamerde op die davin

maar zoals je zegt nu kan hij er mee verder

Comment

Philips Master Son-T (plus) Pia 400 watt

Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Comment

Ook rekening gehouden met e piekspanning die een vsa geeft e,

Bij voorschakelapparaten voor HPS-lampen wordt een aparte pulsstarter gebruikt die een piekspanning veroorzaakt. Deze schakeling wekt, zolang de lamp nog niet ontstoken is korte hoge spanningspieken op met een lengte van ongeveer 1 microseconde en een hoogte van ongeveer 5 kiloVolt. Bij een klokje met contactpunten smelten dan deze contactpunten aan elkaar vast. Vandaar dat we de VSA aansturen via een magneetrelais. Deze kunnen zulke pieken wel hebben Het relais wordt dan aangestuurd door de tijdklok.

Zoon davin kast is eigenlijk ook niks anders dan een relais en een tijdklokje maar dan is het al voor je aangesloten.
            Last edited by FlintStoned; 9 September 2015, 19:08.

Comment

Comment

ja maatje maar ik heb dat niet nodig ik koop alles plug and play... is wel duurder, maar voor mij veiliger

zit niet graag met zelfbouw toestanden .

maar das iedereen zijn eigen ding he maat , ik kan je alleen maar tips en info geven.

grtz dieseltj

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

maar ge bent goe aant studeren !!! doe zo verder zou ik zeggen

Comment

Ah Dus je gaat dan zeggen dat je alles dubbel hebt liggen in geval van panne? is toch beter da je dan zelf kan in springen , Plug and play tja ieder het zijne maat.
                  hier zittk nog se heb zelf men scherm van laptop vervangen, wel is waar van door van 19 inch naar 17inch te moeten gaan ff, maar dat is maar voor ff e te depanneren totk mijn nieuw 19inch toekrijg 2:30u haha just nog pizzake opgeten nu nog een aflevering van moonshiners aant zien (opgenomen dan) en dan stillekes bedden in ja.en nog nen dikke blowen DeJu !

Btw as ge da goed afwerkt en wa weet hoe en wat, dan poepsimpel en ook plug and play uiteindelijk.
                  Maar dan ver de helft van de prijs e.

grtzzzzzzz & sloppel makker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
                    jep zo werken we hier met een aardpen in het stopcontact

ik zou nog altijd het veiligste toch een davin vinden hier heb je ze voor 65 euro : https://www.desjop.nl/index.php?item...l#.Ve6zPRHtlHw

ik vind het eingelijk echt een goede in vestering en wat kost zo een tijdklokje? 25euro die andere ? ik weet niet maar vind 65eur nu niet zoveel voor een goede zekere veiligheid ...
                    maar voor 400 zou dit wel ok zijn denk ik dan maar als VN naar 600w wil gaan zou hij beter toch een davin nemen met de toekomst denk ik?
                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post

Zoon davin kast is eigenlijk ook niks anders dan een relais en een tijdklokje maar dan is het al voor je aangesloten.
                    Een davin is dus niks anders dan een magneetrelais en een simpel tijdklokje. Wel is alles netjes aangesloten en zit dat in een spatwaterdichte kast. ALs je zelf een goed magneet relais kabels kabelschoenen tijdklok spatwaterdichte kast afdicht oring en gummen voor de kabeldoorlaat gaat halen bij de gamma ben je zeker duurder uit. Handige harry die de onderdelen van het schap kan pakken of nog heeft liggen tja maar ik geef je zeker gelijk dieseltje.

Comment

ik denk dat je niet goed weet waar je met bezig bent ik denk dat de prijs zelf goedkoper uitkomt voor een davin maar echt een eigenwijs he jij

weet je doe het gwn hoe je wilt want je blijft erbij en dan moet je het zeker doen

maar euh waarom moet ik nu alles dubbel hebben ???? heb ik nog nooit gehoord ..
                      ik heb altijd een lamp op overschot en dat is het de rest gaat niet zo vlug kapot ofzo hoor als je goed materiaal koopt..

jij wil alles dubbel gaan aanschaffen ja das beetje dom vind ik .. waarom alles dubbel?

als je die plug and play dingen neemt denk ik niet dat jij dat dubbel moet bestellen?

waar je dat haalt weet ik niet maat

je hebt nu alles plug and play eigenlijk dus wwaarom zelf gaan bouwen? is echt niet goedkoper ze volgens mij?

maar je doet toch wat je wil he natuurlijk.

maar euh een laptop scherm vervangen is wel heel iet anders volgens mij

De davin is nu gewoon veiliger dan al de rest SIMPEL!

en wil je gerust slapen snachts koop dan een davin voor de rest doe je ermee wat je wil dit is geen aanval ofzo maar ik wil je alleen helpen voor het ineens tegoei te doen heb ik je van de week ook vertelt he

groetjes

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en voor dat relais kastje te maken ? als je dat nu zelf echt kon ok .
                      maar je schakelt een derden in he maatje?
                      dan vind ik dat al een pak minder..

groetjes

Comment

Ah tof, ��
                        Ik wist dat het niet zo goedkoop zou zijn om het zelf te kunnen maken,maar ik kan alles uit het schap nemen uiteraard en zonder 21% btw dus daarom, dat ik er zou aan uit kunnen��
                        En over een derde man,,,�� je denkt toch niet dat ik mijn geheimen bloot stel aan derden�� niemand weet en ziet iets man,prive domein voor iedereen�� ge weet dak goed kan onderhandelen e maat��

Maar is goed om te weten dat een davin kastje normaal niet voordeliger is om te kunnen maken dan.
                        Ik speel er graag op in om dan te weten te komen wat ik nog niet wist haha.

@diesltj dat van men laptop is een voorbeeld e, ge kunt em ook opsturen en laten maken maar daar ben ik dan wel ff op aan het wachten dan.
                        Daarom ik het leuk vind als je al iets kunt hihi.

En over het alles dubbel hebben liggen bedoel ik eigenlijk of dat nodig is of niet want ik ga maar voor de eerste keer starten met binnen kweek dus ja, dan stel ik me al die vragen,maar ja misschien juist een extra lamp en in mijn geval een extra lumii 600w tijdsschakelaar voor moest ik er mee starten.

Maar bon ik heb nog niks ontkiemd, en ga me zeker niet opjagen, heb nog veel te leren.
                        Tijd Brengt Raad ��

Grtzzz V.N.

Comment

succes maat goed dat je eerst wat meer verdiept!

ja das waar altijd leuk ik kan da dus al niet een scherm vervangen geen geduld voor

en ja een lampje kan je beter altijd op overschot hebben .

jaja da ge goe kunt onderhandelen da weet ik wel en da ge voorzichtig bent ook!

maar ge kent mij ook he maat haha,ik peper het er nog graag is in

ge bent in iedergeval al goe aant starten beter als mijn eertse binne kweek haha da was nogal een ramp man

grtzzzz Diesltj

Comment

Last edited by vertrouwniemand; 10 September 2015, 13:57.

Comment

Check: ombouw de ventilator 😀.
                              Heb alles open gehaald en zo goed mogelijk gekuist binnenin, en terug ineen gestoken en alles afgeplakt om geen verlies te bekomen.
                              Ik had nog een witte filter doek voor normaal in een afzuiger keuken 😀
                              image.jpg

Werkt nog super 😀.

Grtz VertrouwNiemand

Comment

Leuke profielnaam, echter klopt het voor geen meter lijkt me

Je hebt spullen 2e hands en je vrienden kunnen je helpen, Oftewel zij weten ook van je kweek?

Ik wilde ook gaan beginnen en had al alles bij elkaar, echter aangezien ik me verlult heb bij 2 vrienden (beste kameraad) heb ik besloten om alles weg te doen. Ik heb namelijk m'n baan te verliezen als ik gepakt wordt (wegens strafblad), weet niet hoe dit bij jouw verder zit, echter zou ik nooit iemand vertrouwen, zelfs je beste vrienden niet

Comment

Bezig...
                                X