Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei bij stekken feminised white widow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stekken: Bloei bij stekken feminised white widow

Korting op 420shop
    Eerst via zoekfunctie gezocht naar een antwoord maar niets gevonden. Indien ik er naast gekeken heb mijn excuses.
    Ik heb vier white widow feminised planten van 50 cm hoog, gekweekt uit stekken.
    Ze zijn gezond. Nog niet in bloei en dit terwijl de twee meter hoge planten waar ik de stekken van nam, begin van bloei vertonen.
    Alle planten krijgen dezelfde voeding, staan op dezelfde plaats ed.
    Kan het stekken een invloed hebben op bloei ed, of niet? Heeft een stek van een plant dezelfde genetica als de moederplant en dus ook dezelfde eigenschappen?
    Met dank voor jullie inzichten.

Re: Bloei bij stekken feminised white widow

Wanneer heb je stekken genomen ?
    Hoeveel nodes hebben ze ?
    Foto's ?

Een stek is een kloon.
    Dat betekend dus : Ja ze zijn exact hetzelfde.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Misschien dat toen je de stekken nam je moederplant net in bloei ging maar je dit nog niet zag, bloei is pas later zichtbaar.
      Je stekken moesten misschien wat bijkomen en hebben daardoor wat achterstand op de mama.

Comment

Als je stek gewoonweg nog niet groot genoeg is en onvoldoende netto fotosynthese over heeft gaat ze niet in bloei ook niet op 12/12 dat heeft niks te maken met of het een zaadplant is of een stek dat heeft gewoon met plant metabolisme te maken. Ze moet eerst voldoende groot zijn en netto voldoende fotosynthese over hebben om uberhaubt in bloei te kunnen geraken. Zie het als een zaadje wat je op 12/12 zaait. Die gaan ook pas richting bloei na node 5 tot 8 net zoals bij een AF. Voor die tijd is ze simpelweg nog te jong, ongeacht het aantal donker uren moet ze dus eerst een minimale grote en energie overschot hebben.
        Anders zou een AF (waarbij de ga bloeien knop op altijd aan staat) al in bloei gaan na zijn eerste ware blaadje en dat doen ze niet. Ze moeten toch echt eerst deze 5 tot 8 nodes maken om "volwassen genoeg" te zijn om in de pubertijd te komen. Kleuters hebben ook geen tieten.
        Last edited by FlintStoned; 11 September 2015, 10:53.

Comment

De stekken hebben eerst een tijdje nodig om wortels te maken, bij mij ongeveer 9 dagen.
          Dit zorgt natuurlijk ook voor een kleine achterstand.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Juist, niet aan gedacht

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ze hebben 4 tot 5 nodes
            Stekken eind juli genomen

Comment

Bezig...
            X