Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Batmix plagron

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: Batmix plagron

Korting op 420shop
    Beste mede growers ik heb toch besloten na veel informeren mijn Cocos te verruilen voor de plagron batmix ik denk dat dit vele malen beter werkt voor een beginner en kwa voeding super simpel graag jullie mening hierover en mensen met ervaring met de batmix????

Re: Batmix plagron

ik denk dan dat light mix het makkelijkste is om mee te beginnen .. daar kweek ik nog steeds mee .. zit voor 1 week voeding in en dan kan je rustig voeden .

badmix is dan weer te zwaar voor ineens zaailingen in te zetten zou ook eerst ligtmix kunne zetten en na paar weken over naar batmix

Comment

Ok dieseltje Ja want in de batmix zit voor de eerste 6 weken voeding dat is helemaal ideale en dan hoef ik alleen wat ik begreep 1 flesje bloei voeding van plagron te pakken of evt green sensatiom

Comment

ja maar als je nu drekt je zaailingen in de batmix zet dan gaan ze verbranden volgens mij ze gaan overvoed geraken .. dus mss voor light mix gaan? beetje groeivoeding geven is niet moeilijk hoor

Comment

Ik heb alles op batmix, prima spul. Mijn Red Escape en Citral hadden zelfs nog wel wat extra groei voeding kunnen gebruiken, maar normaal is dit afdoende.
          Baas in eigen brein.

Comment

Oh, ik dacht dat er een kweektip kwam over batmix ...
            Zal ik 'n tip geven dan ?

Lees de site van Plagron over batmix. [info] en [faq]
            En kijk goed naar de ervaringen in de kweekverslagen op JD.

Mij valt het op dat er nog best veel problemen zijn met kweekjes op batmix.
            Voor beginners zou ik eerder een lightmix aanraden.
            Dan heb je zelf controle over het aandeel voeding.

Het is net zo'n soort keuze als met autoflowers beginnen als nieuwe kweker.
            Dat die makkelijker zijn is ook een fabeltje.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mijn eerste kweek op batmix gedaan en eerlijk gezegd heb ik wat probleempjes gehad maar zijn er allemaal doorgekomen zoals QNQ zegt neem eens de site door van plagron want daar staat er datje er eerst moet 5l water in doen voor overvoeding en wat kweekrapporten
              sorry voor geen leestekens maar mijn punt is kapot op mijn gsm

Comment

Doe toch gewoon, zoek lekker uit....
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Staat idd dat je hem moet spoelen voor gebruik doe doe ik dit dan gwn aarde in de pot en dan watergeven of echt zijknat maken de eerste keer uiteraard zonder planten????

Comment

Wat is het nut van extra te betalen voor zwaarder bemeste grond om die extra bemesting er dan uit te spoelen? Nooit gesnapt. Met zeiknatte grond valt ook niet te werken.

Comment

Ik kan "jullie allemaal" VERZEKEREN ,zaadje in BATMIX laten opkomen = GEEN GOED IDEE !!! Sterft door TE veel bemesting ...

Als je ze 7 dagen op zaai en stekgrond zet EN DAN verpot naar Batmix KAN DAT PERFECT ,zelf ook gedaan (zie mijn kweekverslag).

THE BEST CANNABIS FORUM IS YEAAAAAH !!!!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Wat is het nut van extra te betalen voor zwaarder bemeste grond om die extra bemesting er dan uit te spoelen? Nooit gesnapt. Met zeiknatte grond valt ook niet te werken.
                      PLAGRON raad idd aan om de grond eerst door te spoelen ,dat zou zijn omdat door het lange liggen (in verschillende winkels uiteraard) de EC waarde de hoogte kan inschieten en
                      door eens door te spoelen zou je dat probleem meteen aanpakken ...

Ik gebruik zelf ook Batmix ,na een weekje in de zaai & stek en ze wat wortel hebben vliegen ze bij mij ook in de Batmix ,geen problemen mee ondervonden ,in tegendeel !!!

In begin heb ik het ook een paar keer gedaan dat door spoelen eerst ,heb je een paar emmers nodig ,bewater je eigenlijk TE VEEL en ga je nadien de grond uitwringen of uitdrukken
                      met de hand ,zo is de grond wel nog vochtig maar niet nat ,of TE NAT.

Ik heb het ook al overgeslagen dat doorspoelen ,en lijkt ook niks verkeert mee ...denk dat het gewoon afhangt van de omstandigheden waaronder ze bewaard worden ,heb zelf geen
                      EC-meter dus heb het ook nooit kunnen testen die waardes.

In ieder geval "BATMIX" is HET grondje de je WILT hebben als grower ,het is 12.50€ voor 50L (betaal ik) maar t'is een hele luchtige en rijke grond ,ik raad hem aan !!!

THE BEST CANNABIS FORUM IS YEAAAAAH !!!!!

Comment

Bezig...
                      X