Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

    Korting op 420shop
    Na 3 jaar stilte rondom wiet, ga ik terug eens een kweekje opzetten.
    Ik vroeg mij af waar je in feite de beste, meest eerlijke zaden kunt kopen. Is dit bijvoorbeeld rechtstreeks bij een "Barneys farm" of "Sensi seeds", of is dit identiek hetzelfde bij geen growshop/smartshop.
    Dank voor jullie antwoord

    #2
    Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

    Keraseeds heeft een bekende van mn broertje wel goede ervaring mee, ikzelf ben pas net begonnen met growen, ben gewoon langs de greenhouse gegaan in amsterdam en alle zaden werkten (omtkiemde). Al lees ik ook weer slechte ervaringen met GHS....

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Friends call me Johan

    Comment


      #3
      Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

      green house zijn niet zo een goede zaden meer maar ik besttel ze via 420shop
      veel keus en vaak ook wat solden . ik pak vaak van barney's bevoorbeeld vie 420shop of soms dna ook en dutch passion ook goed vind ik..

      maar greenhouse zou ik niet meer aanraden de wiet smaakt niet altij even lekker en vaak f1 zaden...

      Comment


        #4
        Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

        Het maakt niet uit waar je het haalt, vaak hebben dealers een redelijke voorraad en aanbod of kunnen er binnen 24 uur wel aankomen.
        Daarbij kun je zaad ook altijd omruilen bij een beetje goede dealer, waardoor ik het lekker dicht bij huis zou houden.

        Met omruilen bedoel ik als er aantal niet uit gekomen zijn als voorbeeld, dan zul je dat aantal en soms wat meer krijgen zonder extra kosten.

        Comment


          #5
          Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

          Kijk eens hier : Coffeeshops, Headshops, Growshops en Seedshop -> Growshop

          Allerlei topics over growshops en online shops die zaden verkopen.

          Dat omruilen en zogenaamde service dat je een nieuw zaadje krijgt als je het verprutst is voor mij geen reden om ergens te kopen.
          Als de zaden zo slecht zijn hoef ik helemaal geen nieuwe van dat "merk".
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

            Elke breeder heeft er wel eens last van, als je dan een service heb waar ik direct of zo goed als direct ander zaad krijg ben ik wel blij.

            Als je praat over 10 zaden kopen en 1 die uit komt: dan kijk ik ook indd verder.

            Comment


              #7
              Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

              Heb van sweet seeds nog geen enkel zaadje gehad dat niet ontkiemde. Op die 8 jaar tijd.

              Wat bedoel je met eerlijk? Ik zie geen verschil in prijs tussen breeders en dealers.

              Comment


                #8
                Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

                Ik kan je een dealer laten zien die voor spliff seeds 40 euro per pak vraag, terwijl je die online voor zeg 28.50 euro koopt... Dan ben je niet echt eerlijk lijkt me, ondanks je kosten van winkel huur is het verschil wel heel erg. Dan kun je je eigen afvragen of je daar wel zaken mee wilt doen ? Sweet Seeds heb ik nog niets van gekweekt, maar is een extreem gem in 8 jaar 0,0 die niet weigeren en alles opkomt. Ik denk dat mijn volgende ronde dan toch eens een poging wagen aan Sweet Seeds.

                Ook nog een specifiek soortje van Sweet wat echt een aanrader is ?

                Comment


                  #9
                  Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

                  Black jack oa. Met wat geluk heb je nog de verjaardagsverpakking met eentje gratis.
                  Ik heb enkel rond gekeken op 420 en azarius, vroeger alien. Altijd dezelfde prijs. Ik veronderstel dat zo'n grote shops korting krijgen op het aantal en zo hun winst maken? Dat er onderling wordt afgesproken wat de prijs is. Ik zou het maar raar vinden als mijn zaden voor 40 euro verkocht werden terwijl ik ze zelf aan 28 50 prijs.

                  Comment


                    #10
                    Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

                    Pfft, tja dat hoort bij het hele online kopen heh ... uitzoeken welke de goedkoopste/beste is. (dat hoeft trouwens niet samen te gaan)
                    Daarom probeerde ik te verwijzen naar het topic over growshops.
                    Daar staan een hele hoop reviews en ervaringen met online shops, daar vind je je antwoorden.
                    (daar hoort dit topic ook)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

                      Dat klopt Q dat je iets aan geeft. Ik deed dat ook, en dat jij het geen reden vind om gebruik te maken van een service is je goed recht.

                      Maar waarom iemand indirect een prutser noemen ? Omdat ik wat info wou weten, wat ook voor de vraag steller een afweging kan zijn ... ?

                      Comment


                        #12
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #13
                          Re: Waar zaden kopen : Rechstreeks bij het "zaadhuis" of via smartshop (growshop)

                          Ik noemde je geen prutser, en ik ben niet van het indirecte.
                          Als ik iemand een prutser vind dan zeg ik dat gewoon.

                          Ik vond het alleen niet zo slim om de vraag weer te stellen in een nieuw topic.
                          Een vraag waar al zoveel antwoorden op zijn geweest.
                          Als TS alleen op de antwoorden in dit topic af gaat is zijn keuze zeer beperkt, terwijl er genoeg goeie shops zijn die elders genoemd worden.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X