Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Wie weet hoe je een amn.haze plantje tot MAX. 1.00 meter hoogte kan kweken?

    Krijg ze niet kleiner dan 1.50m.(medium cocos slabs)
    (stekje,niet uit zaad)
    Volgende tips reeds geprobeerd:

    -alleen maar afzuren met Fosforzuur
    -temp.lager nacht 18-dag 24gr.
    -gehele kweektijd lv 60-75%
    -meer tot veel planten op m2
    -begin kweek direct zoveel mogelijk lampen aan (zover temp.dat toelaat)
    -geen voorgroei,direct 12/12
    -meer/veel water geven gedurende 1e & 2e week,kleinere wortels houden.
    - ..............
    -...............
    wie o wie,advies welkom.

    (knakken,buigen geen optie)

    ec van 1e week 0.8/0.9 tot 9e week 1.4/1.6
    ph altijd tussen 5.6 - 5.8
    onder normale omstandigheden nooit bladproblemen gehad.
    voeding: canna start inzuren startblokken,rhyzotonic, canna coco a&b,boost,pk13/14 en cannazym tussendoor.
    Omelette du fromage!

    #2
    Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

    Doormidden knippen als ze halverwege zijn? Kleinere potten wilt misschien ook wel helpen.
    Veel meer kun je er niet aan doen.
    Ik zie ook niet waarom buigen/knakken geen optie is, of heb je geen handen?

    Watergift gaat geen verschil maken. Lagere temperatuur heeft pas zin als je onder de 15 graden komt. Qua afzuren maakt het ook niet uit.
    Meer planten per oppervlak zorgt juist voor hogere groei; de planten gaan de strijd aan om zoveel mogelijk licht te vangen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

      "special member"
      Omelette du fromage!

      Comment


        #4
        Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

        Amnesia staat er bekend om.
        Elke broodkweker geeft hetzelfde antwoord als je vraagt wat de hoofdeigenschap van Amnesia is : Ze groeien tot ver in de bloei.

        Ga een ander soortje kweken, er is zoveel meer dan dat vlakke Amnesia en die groeien ook niet zolang door.
        Meteen op 12/12 heeft ook totaal geen zin, daardoor gaan ze juist harder groeien.
        Als je voor jezelf kweekt pak je toch een soortje waar veel meer smaak aan zit ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

          Als... 'Direct zoveel mogelijk lampen aan'. Broodkweker dus. LST'en kost teveel moeite? Amnesia haze, pf. Kies een indica als ze maar een meter mogen worden. Maja, ook weer niet populair bij de stekkenboer zeker.

          Comment


            #6
            Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

            Broodkweker ? Term is me niet bekend ,toch hier in mijn buurt niet ...nooit van gehoord !!

            Wat ik wel weet is dat "iedereen" zoveel mogelijk van z'n planten af wilt halen ,of dat nu met 1 of meerdere lampen is doet dat er toe hier dan

            "Zo direct op de mensen hun kap gaan zitten dat ze broodkweker zijn" is niet netjes jongens ,deze kerel bedoelt het vast niet slecht ,ik zou deze persoon wat meer krediet geven als hij iets vraagt ,niet probeer het netjes te houden #LOLZ

            Laat ons elkaar helpen wanneer er vragen zijn ,zou ik zelf ook het meeste mee geholpen zijn en jullie allemaal denk ik ,niet


            Om op je vraag te antwoorden ''Wie weet hoe je een amn.haze plantje tot MAX. 1.00 meter hoogte kan kweken?''

            ''Effe'' de TERM 'broodkweker' opgezocht ,nou voor mij is zo iemand een broodkweker wanneer die 1000 stekken heeft staan of meer ,maar ik denk niet dat we die kerels hierop gaan terug vinden voortips te komen zoeken ,zulke soort kerels weten wat ze doen en waarmee ze bezig zijn en hebben het niet nodig om hier tips en info te komen vergaren ... das mijn mening daarover !

            THE BEST CANNABIS FORUM IS YEAAAAAH !!!!!
            Last edited by PotHead Sativa; 18 September 2015, 11:06.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

                Oorspronkelijk geplaatst door PotHead Sativa View Post
                Broodkweker ? Term is me niet bekend ,toch hier in mijn buurt niet ...nooit van gehoord !!
                Een broodkweker kweekt wiet voor de verkoop en niet voor eigen gebruik.
                Daarmee breng je het bestaan van jointjedraaien.nl en de vrijheid van de eigenaars in gevaar, daarom zijn broodkwekers hier niet gewenst.

                TS heeft vanaf het begin al de kenmerken maar wordt kennelijk nog gedoogd door de mods.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

                  Dat is dan ook weer effe duidelijk "weg met broodkwekers" op !!!
                  Je kan ook altijd eens vragen aan de kerel voor een foto te nemen van de omstandigheden (ruimte ,etc ...) waarin ze staan ,
                  dan is het meteen duidelijk of die veel hangen heeft of niet ...

                  Comment


                    #10
                    Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

                    Hallo, Nee ben geen '' broodkweker'' ,heb gewoonweg weinig ruimte om te kweken. Ik zal dat toppen eens proberen, bedankt voor de tip.
                    Omelette du fromage!

                    Comment


                      #11
                      Re: Amnesia Haze max. hoogte 1 meter.

                      Vanwaar de zoveel mogelijk lampen? Gewoon curieus. En waarom is buigen geen optie? Met toppen hou je zo'n haze ook niet onder controle vrees ik. Als je topt heb je sowieso ook een langere groeiperiode nodig want ze moeten daarvan herstellen. Kom je opt zelfde uit, alleen met twee nodes ipv eentje. Enkel scroggen en LST'en is effectief in zo'n situatie. Ik heb jaren gekweekt in een ruimte van 1 meter 60 hoog. Scroggen is het meest effectief, gevolgd door LST wat basically hetzelfde is maar dan met touwtjes de takken naar beneden binden ipv op een net. Je kan toppen vlak voor ze in bloei gaan, maar dan ben je de problemen echt aan het opzoeken.

                      Comment

                      Bezig...
                      X