Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek, gevonden zaadje. vraagje over bloeitijd en wat bladprobleempjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste Kweek, gevonden zaadje. vraagje over bloeitijd en wat bladprobleempjes

Korting op 420shop
    Beste Mensen,

heb momenteel mijn eerste plantje buiten staan, half juli een zaadje gevonden en besloten hem te kiemen (beetje laat, maar ja.)
    Ze is ondertussen begonnen met bloeien, maar ik vraag me af of ze het op tijd gaat redden, is het beter om haar eind van de maand naar binnen te verhuizen?
    20150921_163431.jpg

Ook zag ik vanmiddag deze kleine gaatjes in de bladeren rond de bloemen. heb al gechecked op beestjes, maar niks gevonden. voeding/PH probleem misschien?
    20150921_163440.jpg

Alvast bedankt,

Maelin

Re: Eerste Kweek, gevonden zaadje. vraagje over bloeitijd en wat bladprobleempjes

Gaatjes komen door beestjes. Die zullen misschien snachts langskomen.
    Naar binnen verhuizen is vrijwel nooit de moeite waard, dan krijg je nog meer beestjes problemen, en je halveert de dosis licht per dag.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Eerste Kweek, gevonden zaadje. vraagje over bloeitijd en wat bladprobleempjes

2015-08-098.jpgDie gaten zijn gevolg van de groene stinkwants, Die komen en gaan, niks aan doen. Dat ze nu pas net in bloei staan is normaal het is buiten immers nu pas rond de 12/12.

Vandaag zonopgang 07:23, zonondergang 19:33

Comment

Okay, dan laat ik de natuur gewoon zijn werk doen Bedankt voor de reacties

Comment

Bezig...
        X