Hallo, mijn plantjes zijn tussen 3 a 4 week bloi, all en tijdtje tonen ze blad problemen ......ze hebben hun glans verloren en beginen ze langzaam geel te worden......is begonnen bei grote bladeren maar nu zelfs op haar zij taken .... ik geve ze gewoon krantjes water -soms regen water...kan dat an mijn pH ligen ? Misschien te wanig stikstof hebben ze....dus groei voeding nrn keer geven of...of heb ik ze over bemest kgweeet niet - laatste keer volle dozies terra flores + 0.25 pk+ 1 ml booster.....en ja dat zijn buiten plantjes (balkon kweek).... what kan ik best doen?.....
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
blad problemen
Collapse
X
-
Re: blad problemen
Even voorstellen?
bladprobleem oplosser geprobeerd?
Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
Het forum met de honderden posts met dezelfde vragen geprobeerd?
Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
Of een foto zou ook al wonderen doen.
Oh en schrijffouten. Meestal kan me dit niet schelen, maar het is alsof je geen enkele moeite doet om een beetje netjes je punt over te brengen.
ivm je probleem, een foto alleen kan tot een eventuele oplossing bieden, dus neem er eentje.
-
Mag ik je nog 1 tip geven, want je spelling is om te janken, en dan denken anderen al snel dat ze met een 12-jarig jochie te maken hebben terwijl je misschien een volwassen grote kerel bent ofzo :
: Speckie <linkje
Ik neem tenminste aan dat je op een computer typt maar een gsm heeft ook spellingscontrole.
Succes met je plantje.
Teveel water is in de meeste gevallen de oorzaak.
Wietplantjes staan liever wat aan de droge kant.
Comment
-
Sorry for mijn schrijffouten maar Nederlands das niet mijn moedertaal,zal toch meer opletten hou ik schrift.. En ja inderdaad ben geen jongetje van 12...dat zijn de foto's: IMG_20150924_152358.jpgIMG_20150924_152246.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog paar IMG_20150924_152207.jpg
IMG_20150924_152407.jpg
IMG_20150923_163823.jpg
IMG_20150924_152553.jpg
Comment
-
Ben nieuw op deze forum en mijn naam is Irek.....hallo iedereen heb vandaag pH van water gemeten die ik geef naar mijn planten was rond 7.2 dus te hoog denk ik, en ja ben inderdaad gestopt met die booster(moet dat rommel niet meer hebben.... N te kort dat zou goed kunnen....ze staan sinds Mei in 11l poten- ook iets te vroeg begonnen met bloei voeding. Heb pH verlaagt zit nu ong. tussen 6.3-6.4. paar dagen spullen en we zouden zien......
.
Comment
-
Hoi, ik heb juist nog en paar photo's gemaakt van mijn 2e vrouwtjes:IMG_20150926_111404.jpg,IMG_20150926_111338.jpg,
Comment
-
Mmmm, da klopt mijn wortels zitten zo strak dat ik niet meer kan mijn wocht meter insteken , heb niet verwacht dat ze zo groot zouden worden...Sinds gisteren heb besloten alleen regen water nog te gewen ( die heb lagere pH dan mijn leiding water, (ze zeggeen ook dat die veel beter is voor de planten) . Is en keer groei voeding te geven en goed idee of gewoon werder gaan met b.v?
Comment
-
Welkom op JD aller eerst !
Zo te zien heb je wat geknoeid met groei-bloei voeding en vertoont je plant wat tekorten ,aangezien ze ook al redelijk ver zit denk ik persoonlijk dat je nog weinig gaat kunnen veranderen op korte tijd.
Staat zeker ook in een veel te kleine pot ,voor de proportie die de plant heeft toch.
Zo slecht zal het resultaat niet zijn ook al liep er wat fout met de voeding precies.
Je kan het vanaf nu dan maar goed doen moet je denken ,ph steeds afmeten ,van begin af aan.
Eerst groei voeding ,wanneer de bloei begint geef je bij de groeivoeding pk 13-14 bij en komt dat zeker goed ,laatste twee weekjes spoelen en klaar.
Weet ook dat je niet moet gaan flippen als er op het einde in de late bloeiperiode wat bladeren geel zien ,normaalste zaak!
Heb je getopt ?
Dieven zal je vast niet gedaan hebben als ik je plant zie ?
Regenwater heeft idd een lagere ph dan kraanwater.
Denk dat ik maar eens wat blijf volgen ook hier ...
Veel geluk verder !
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Hoi, ik hen nog een dilemma.... Heb nog 2e andere planten in het bos staan(sicret lokation), de probleem is dat ene staa in wekerde plek(die krijgt allen smorgens 2a3u zon)weet niet percies....is goede idde die nog te werplanten? Gewoon uitgrawen met een schup.....wan ze staan in volle grond.en ja (ze) staan natuurlijk ook in 3e-4e week bloei...??? Of liever laten zo als het is?
Comment
Comment