Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blad problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: blad problemen

    , funny.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #17
      Re: blad problemen

      [emoji23][emoji111]🏽️


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: blad problemen

        In komende dagen veel zon! De weer is gewoon fantastisch.....dat gat top kwekske worden ze krijgen liefst 9,5 u zon per dag...

        Comment


          #19
          Re: blad problemen

          Purpule haze top'sIMG_20150926_111404.jpg, ze ze hebben helrijke zoete weed guur.....mmmmm lekker man...

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          IMG_20150924_152618.jpg

          Comment


            #20
            Re: blad problemen

            Oorspronkelijk geplaatst door Spin View Post
            Hoi, ik hen nog een dilemma.... Heb nog 2e andere planten in het bos staan(sicret lokation), de probleem is dat ene staa in wekerde plek(die krijgt allen smorgens 2a3u zon)weet niet percies....is goede idde die nog te werplanten? Gewoon uitgrawen met een schup.....wan ze staan in volle grond.en ja (ze) staan natuurlijk ook in 3e-4e week bloei...??? Of liever laten zo als het is?
            Verplanten in bloei is af te raden. De plant maakt in bloei nauwelijks nieuwe wortel aan.

            Comment


              #21
              blad problemen

              Oorspronkelijk geplaatst door PotHead Sativa View Post
              Laten staan best denk ik ...


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              Verplanten in bloei is af te raden. De plant maakt in bloei nauwelijks nieuwe wortel aan.
              Zoals ik ook al zei : LATEN STAAN ,een plant in de bloei ga je toch niet gaan uit schuppen en verplaatsen ???




              Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

              Comment


                #22
                Re: blad problemen

                In deze geval zal die niet meer verplanten,bedankt for info wanner kan ik ze oogsten? Ik schat dat ze rond 7-8 weeken bloei nodig hebben maar ben niet zeker....mijn plantjes zijn gewoon bedekt dor sneeuw IMG_20151001_102130.jpg

                Comment


                  #23
                  blad problemen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Spin View Post
                  wanner kan ik ze oogsten? [ATTACH=CONFIG]280338[/ATTACH]
                  Als je een beetje moeite doet om te zoeken kan je dat zo lezen op het forum ... Kijk naar je trichomes en beslis zelf wanneer het gepaste moment er is.

                  Moeite doen om eens iets te zoeken zou je niet mis staan ...



                  Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                  Comment


                    #24
                    Re: blad problemen

                    Kut e man op de plant die zo weinig zon kright heb ik helaas vandaag toprot ontdekt ondanks helll goede weer..... , die top rot das ech kut man, en nog hangen nauwelijks toppen Ann..... Weet niet maar denkt dat ik zau die moeten wervroge oogsten..... Sleechte plek man zon is echt balanirijk....
                    .kan die mijn andere plant besmette met rottop schiet? En iis nog kans op optemale ?????ik voel dat diet niet echt in orden zou komen..........mma ja geukig planten op mijn balkon ziet ter echt fenomenaal......

                    Comment


                      #25
                      Re: blad problemen

                      Ja moest die meschien toch gaan verpoten ( ....in bloei fase )....nu heb bijna overal toprot......gewoon doen......da zijn planten ze kunnen wet tegen.... Ma nu is all te laat voor-ook slechtere weer. M.....volgende keer beter( ga ik doen wat ik find dat beste is ......

                      Comment


                        #26
                        Re: blad problemen

                        Je had er een tentje moeten voor voorzien ,overdekt dus ...


                        Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                        Comment


                          #27
                          Re: blad problemen

                          Dus alle planten die ik heb hebben het zelfde probleem namlijk top rot . Zelf planten op mijn balkon die nooit in de regen hebben gestaan..... Snap ik niks van ...heb .ventilator bij gezet maar steeds zonder verbetering...zelf mijn beste gezondste plant heb da opgelopen.... Ik balll enorm er van.. Vandaag kont ik dat niet meer Ann , mijn grootste toppen elke dag weggooien..
                          Whay???????? Heb ik die vell te vroeg moeten oogsten op 21.10.2015 met enorme pijn in mijn hart. Ik wenst julie goede oogst..

                          Comment


                            #28
                            Re: blad problemen

                            Voor een schimmelinfectie hoeft de plant niet nat te worden. Een beschadiging een spoortje en 6 uur lv boven de 73% is al voldoende voor een geslaagde infectie. Jammer maar het hoort nu eenmaal bij buitenkweken. Dit jaar hebben we er bijna allemaal last van de een wat meer dan de ander. Strainkeuze blijft belangrijk buiten.

                            Comment


                              #29
                              Re: blad problemen

                              Hey ben effen terug....., na ong. 12 dagen snel drogen is mijn weed redelijk droog. Ben echt potendarm van, echt zeg maar meer hig dan stoned ......maar heb gisteren nog 10tje gekocht...zoegezegd amnesia...echt dikken broolll van die kut dielers ....vind gewoon mijn weed beter . Ma ja af en toe naar de goede coffe shop gaan doe altijd plezier.....volgend jaar beter.....ga da beetje anders anpaken....

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              IMG_20151102_233753.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: blad problemen

                                Om te herhalen wat Flintstoned zegt:

                                Voor buiten is de strain keuze het belangrijkste.

                                Ik heb nu in twee jaar 8 planten van sensi seed zaad grootgebracht die allemaal zijn gaan rotten (5 autoflowers en 3 ferm)

                                Ook had ik een stekje van een vermoedelijke haze plant.
                                Geoogst zonder rot....

                                Mijn vertrouwen in zaadboeren neemt sterk af, voor de buitenkweek.
                                Ik kan me op dit forum geen topic herinneren, waar iemand buiten zonder rot geoogst heeft.

                                En hoewel de zomer misschien niet meehielp, blijft het feit dat de plant uit stek niet is gaan rotten.
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...
                                X