Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te vroeg geoogst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Te vroeg geoogst

Korting op 420shop
    Hoi,
    mijn Wietplant heeft een sterke geur en witte haren. Gisteren kwam ik thuis en had een zatte vriend mee die bleef slapen. Hij was zo zat dat hij men plant afbreekte in 10 stukken en wou het eten, juist op tijd gezien voor alles weg was. Maar dus nu is de plant al helemaal versnippert. Wat moet ik nu doen? De toppen zijn er maar de haren zijn nog ferm wit. De geur is sterk en hij plakt wel goed. Wat moet ik nu doen meteen drogen of de stengels nog in potje water zetten en proberen nog iets te laten gaan. Of meteen drogen ?
    iemand een idee wat zou jij doen? (Dit is men enigste plant dus aub help)! Alvast bedankt

Re: Te vroeg geoogst

Je denkt dat iedereen voor de lol zegt dat je het tegen niemand mag vertellen dat je wiet kweekt ?
    Als je al niet door je "vrienden" of hun vrienden geript wordt, dan vreten ze dus je plant op en is je kweekjaar voorbij.

Afscheid nemen van de overblijfselen, en je vriend bedanken als hij wakker wordt.
    Je kunt niks met die wiet, het is nog geeneens wiet.
    Dat het plakt zegt niet dat de THC er al is, die plak is de afweer van de plant tegen insecten.

Wat ik zou doen ?
    Ik zou 'm die plant hebben laten opvreten.

Volgende zomer beter.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

En dit is nog maar t gevolg van n zatte vriend.. Kende nagaan als er n horde hongerige vluchtelingen in de straat komen wonen, was je nu je pot en aarde ook kwijt..

N vlakke hand op zn bakkes verdient ie. Barbaar dat t is.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Ik zou die vriend toppen.
        Baas in eigen brein.

Comment

Wauw, wat een verhaal...
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
            Ik zou die vriend toppen.
            Verslag - 3x Bubba Kush AF

Comment

Even voor de duidelijkheid, ik heb zulke vage vrienden niet en als ik jou was denk ik dat je een keuze moet maken...

Er zijn maar weinig mensen die gezellig weed kunnen kweken, en die hebben zulke vrienden niet.

Veel GELUK...
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Comment

Ik zou op zijn minst me laten vergoeden voor de gelede schade en hem verde links laten liggen. Zulke gekken heb je niet nodig lijkt me.

Comment

Klap op zn kaken geven hier weet niemand ervan echt niemand en wil ik zo houden ook

Comment

Vind het maar een vreemd verhaal een vriend die een Cannabis plant op eet ? weet je wel zeker dat jullie 18+ zijn?
                      God was never on your side..

Comment

de toppen zijn momenteel aan het drogen (tog) en de haren kleuren iets bruiner goed teken? ze zien er ok uit

Comment

Eet smakelijk.

Comment

Bezig...
                          X