Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen groeien niet dicht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toppen groeien niet dicht.

T'zal iets doen in ieder geval de PK 13-14 maar zal ook geen wondermiddel meer zijn ...
    Je denkt drie weken?
    Zou er nog twee bijdoen ...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by PotHead Sativa; 30 September 2015, 14:45.

Comment

Re: Toppen groeien niet dicht.

Het gaat ineens heel hard.
      die paar dagen zon doen ze erg goed.

Ben nog niet met pk 13 14 begonnen.

Daar begin ik morgen mee

Nog bedankt voor het reageren.

Zal nog een foto sturen als ze op hun eind zijn~

Comment

Op de foto's van 3 dagen geleden lijken de toppen in bloeifase 1 en een week of 4 in de ware bloei. Je moet dus nog tot November!

PK/13/14 zou ik je afraden. Gewoon een fles basis bloeivoeding halen. Met PK13/14 geef je geheid te veel P en K wat dan achter in je medium blijft als ballastzout.
        Verder geeft te veel P en K in bloei een nogal scherpe (ongezonde) smaak aan je wiet. PK13/14 is zeker niet nodig in die grote bakken van je en met een gewone basis bloeivoeding kom je er zeker ook.
        Meeropbrengst door PK/13/14 is eigenlijk te verwaarlozen dus waarom zou je verzilting, blokkades en een scherpe wiet gaan maken als het prima kan met minder. PK 13/14 is eerder iets voor de commercieel brood kwekers die het niet om smaak of een gezond product maar om zo snel mogelijk zo veel mogelijk maken gaat.

Minder = meer!

Comment

Laat maar mensen. vorige week is er 1 plant uit specie cuip gestolen.
          vanacht zijn ze weer gekomen en zijn er 2 planten uit specie cuipen geript.

Hoe zielig kan je zijn, zijn vast van die werklozen die geen wiet kunnen betalen.

GVD en ze waren net klaar om te oogsten

ik heb er nog 2 in vaste grond staan.

wat zal ik doen?

de beste toppen eraf knippen. of laten staan om die gene te betrappen?

Maar hoe

Comment

Ik kan je zeggen wat ik zou doen, maar da's niet zo kindvriendelijk, en zo te zien heb je een of meerdere kleintjes rondlopen daar.
            Je kunt er wel op rekenen dat ze terug gaan komen als je nog meer hebt staan.

De goeie toppen kun je er sowieso wel af knippen als ze goed zijn, zolang de planten er staan komen ze wel, in het donker zie je niet zo goed als er wat toppen weg zijn.
            Als je ze wil betrappen kun je dat het best doen met een vrij zwaar stuk massief hout in je handen, of kijk even bij de bouw of ze een metertje steigerpijp kunnen missen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat hebben ze dus geweten dus ze hebben zicht op de plant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DYNAMO87 View Post
                Laat maar mensen. vorige week is er 1 plant uit specie cuip gestolen.
                vanacht zijn ze weer gekomen en zijn er 2 planten uit specie cuipen geript.

Hoe zielig kan je zijn, zijn vast van die werklozen die geen wiet kunnen betalen.

ik heb er nog 2 in vaste grond staan.

wat zal ik doen?

de beste toppen eraf knippen. of laten staan om die gene te betrappen?

Maar hoe
                Grof !!! Ik zou zeker op de kijk liggen om die kerels een lesje te leren das een feit ...

Comment

die gedachte had ik ook.
                  had honkbal knuppel al klaar staan.
                  maar verdomme niks gehoord.

Ik knip de goede toppen eraf

ik heb een vermoeden wie het is, eerst daar maar is naar toe vanmiddag

Had ik maar een nacht camera staan

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

is ook de laatste keer dat ik het doe, heb het Jaren zonder problemen gedaan.
                  maar ben bang dat ze elk jaar komen checken nu

echt als ik erachter kom wie het heft gedaan, is zwaar het bokje. dome zet van die gene

Comment

Zie het van de positieve kant.
                    Als je 'm goed aanpakt kun je komende jaren ongestoord kweken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou wat valletjes opstellen en de week dat je laatste planten klaar zijn de wacht houden in de nabijheid ...

#KLOPPERDEKLOP

Comment

Dat is zwaar klote man! Konden ze zo je tuin in ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Diefstal ...

Comment

Kut man.

Maaru hebben jij en de buren niet van die lampen die aangaan als er iets in de tuin beweegt ?

In onze tuinen sta je gelijk in het licht. Zo stonden aan het begin van dit jaar de buurman en ik om twee uur s'nacht ineens in de tuin.
                            Zeker weet je het nooit, maar ik vermoed dat iemand wilde kijken of hij ongezien in onze tuinen kon komen.

Visdraad en lege blikken ?
                            Lets not criticize but legalize

Comment

Bij mij zijn ze afgelopen 2 jaar ook geweest.
                              Dit jaar heb ik een bewegings sensor opgehangen (nog geen tientje bij de gamma) en daar een radio op aangesloten naast mijn bed. Het heeft geholpen ik heb gelukkig alles kunnen oogsten deze week.
                              De melder is wel een paar keer afgegaan maar dat was gelukkig loos alarm.

Good Luck dude!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

ik ben bij een paar man langs geweest waar het zou kunnen liggen.
                                ben met een paar man overall binnen geweest om te checken maar helaas helemaal niks.

Nu heb ik er nog 2 in vaste grond. weet niet of die makkelijk te gappen zijn.

Nu wil ik het zo doen, ik haal de beste toppen eraf.
                                Nu leg ik om de planten Planken met spijkers. in de hoop dat ze daar op gaan staan.
                                zodra ik bloed kan vangen, doe ik alle wiet zooi weg, en doe ik aangift van diefstal. zeg dan dat men fiets of scooter is gestolen,

het gaat me nu niet om het geld of de wiet. Ik wil weten wie zo maar achter mijn huis komt, en aan mijn eigendommen zit.

Verder heb ik nog mollen klemmen van men opa geleend, die hang ik in de planten in de hoop dat hun handen er in komen.en hoop dat er een paar vingers kapot gaan en dat de voeten vol met infecties zitten na het stappen in de roestige spijkers

KOM MAAR OP!!!!!!

das een geode tip jelly
                                Last edited by DYNAMO87; 16 October 2015, 11:21.

Comment

Bezig...
                                X