Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gavita pro 1000 Watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: gavita pro 1000 Watt

1000watt?

Zo bedien je geen mensen...

Probeer je rambo of de terminator te zijn?

Je haalt geen van beide eerlijk gezegd...

Heb je al eens over de plant zelf gelezen?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

leg eens uit ''de witte''

Comment

Das een iets minder tactvolle manier om te laten uitschijnen dat je puur voor de verkoop gaat met zo'n opstelling als beginner. Ik zou er zelf ook geen 1500 euro in steken zonder dat terug te kunnen krijgen. Wat met wiet en coffeeshops natuurlijk heel gemakkelijk is... Voor 1000 euro minder heb je ook een deftige setup.

En wie stopt er nu na 1 ronde...

Comment

Zoals al eerder gemeld wil ik een lekker wietje draaien zodat ik lekker lang vooruit kan. En inderdaad wil ik niet blijven kweken continu ivm huidige woonruimte en indeling. Wil mn eigen wietje, zelf 100% zeker zijn dat er geen rotzooi op zit als in de shop. Na het draaien hopelijk genoeg voor een lange tijd zodat ik hem weer kan opbergen en de ruinte ergens anders aan kan besteden.. Maar ik zal er niet meer over schrijven want dat word hier niet echt gewaardeerd zo te lezen.

Comment

Jij stelde de vraag he. Vergeet niet dat geen enkele rechter die uitleg gaat aannemen moest je gepakt worden. Wordt sowieso aanzien als professioneel.

Comment

alles word aangezien als professioneel dus daar zullen we het maar niet over hebben..

Comment

Bezig...
              X