Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te dunne Steel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige: Te dunne Steel

Korting op 420shop
    Ik heb de 6e deze maand 2 ontkiemde zaadjes gepot.
    Tot de 13e was er niks aande hand, alleen kreeg ik het gevoel dat ze te veel in de lengte groeide
    terwijl de steel te dun bleef. ik heb het licht langer aan gelaten en heb ze trouwens altijd all mineraal water gegeven.
    de 14e viel er opeens 1 om dus heb ik die verstevigt met een sate stokje en een gaasje er om om de stam niet te
    beschadigen. Toen ik een half uurtje later terug kwam was de andere ook omgevallen en heb ik daarmee precies het zefde gedaan.
    de 15e heb ik ze dieper in het aarde gestopt in de hoop dat ze steviger kwamen te staan en dat werkt redelijk.
    Toch lijken ze er nu slecht aan toe en weet ik niet of ze het nog lang gaan uithouden.
    Ook weet ik niet wat ik fout heb gedaan, sommige mensen zetten ze in de tuin neer en ze groeien vanzelf.

Kan iemand mij mischien helpen met dit probleem?

Re: Te dunne Steel

als het plantje te weinig licht krijgt, gaat het plantje dat opzoeken; door de stengel flink te laten groeien. Lijkt op spaghetti dan. Door de lamp dichter op het plantje te hangen krijgt deze meer licht en gaat het plantje ook niet meer 'strekken'.

Bij het overpotten moet je het plantje tot +/- 1 centimeter onder de lobblaadjes in de grond zetten. Dat zijn de eerste blaadjes die aan het plantje groeien.

Misschien handig om eens een foto te maken van je plantjes.
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

In de herfst zaait niemand ze buiten, behalve LR2.
      Het buitenseizoen begint half mei.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Binnen, buiten, foto's ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ik heb het licht langer aan gelaten en heb ze trouwens altijd all mineraal water gegeven.
          Onder welk licht staat ze? Zo te horen krijgt ze onvoldoende licht.

Comment

ja het is oktober,
            Het heeft geen zin om ze nu buiten te zaaien, zeker met dit weer niet.
            Binnenkweek is nu momenteel het enige dat kan.
            Alleen afbloeiende planten gaan het nu misschien nog halen.
            -De Perfecte Guerilla Kweek
            -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

Bezig...
            X